• Aran

Heikki Vesa

Jag har spått mig hos honom.. Är det någon som har erfarenhet av honom, är han en duktig siare?

• Svar på tråden Heikki Vesa
  • Pennye

Dream26- spådde han dig efter du fått dina barn, eller??? Eller var det nåt av barnen du inte fått och han pricka in när du skulle få det ???

• Dream26

Han prickade in att jag skulle få en son det året och även ett missöde missfall i mellan..och så dottern nu som jag har,.. plus att han säger jag ska få en till 2012

• Pennye

Ok, vad spännande. Lååång väntan till 2012

Nu blev jag oxå sugen att spå mig hos honom.
    Frågade du speciella frågor eller vad det rent allmänt??

• Kalina

Jag har varit hemma hos Heikki Veesa och spått mig för några år sen. Han bodde utanför Enköping då tror jag. Åkte dit med en kompis och hennes mamma. Har även fått brev hemskickat efter att ha varit på hans hemsida och ställt frågor,men det var också några år sedan.
    Kommer inte i håg så mycket av det han sa när jag var där.
    Det jag har bäst erfarenhet av och vad som slagit in är när jag har gjort anden i glaset,men sånt ska man ju inte hålla på med och det funkade så otroligt bra så jag vågar nog inte göra det i gen heller.

• Kalina

Stället där han bor heter Fjärdhundra.

• Pennye

Kalina...vad kostade det när du fick hemskickat??
    Är det nåt som stämt??

• Dalagirl

hej på er!
    heikki vesa bor inte längre i fjärdhundra utan har flyttat till Knivsta utanför
    Uppsala.
    han tar mellan 500 och 600 om man prsonligen åker dit eller spås per telefon
    man måste beställa tid.

• Pennye

Oj..om det är så dyrt vill man ju verkligen att det ska stämma in.

Nån mer med erfarenheter av honom????

• Tussilagoflickan

Dream26: Vad fick du betala?

• Zarisen

Känner honom på sätt och vis, har inte spått mig hos honom eftersom han inte spår människor han känner. Men tror man ska ta hans spådomar med en nypa salt.. Det är uppfattningen jag fått i alla fall.

• Deathstar

Min mor har blivit spådd av honom flera ggr och det har inte stämt säger hon. Hon har t.o.m blivit riktigt besviken...

• Pennye

Ja då ska jag nog inte välja honom.

• Den mysiga

Tror man på spådomen samt är öppne för den är det lättare att bli spådd så det stämmer.

Svar på tråden Heikki Vesa