oj trode det bara var norskar som var enormt oartiga...... iaf de som vistas i strömstad.
woj woj säger jag bara efter att ett gäng norskar dundrat över min 2 åriga dotter som gick å höllt mej i handen..... strömstad tar alltid fram min elakaste sida eller norskarna som är där ska jag nog säga.
en tant/tjej i 50 års åldern stog å rökte å kastade fimpen rakt på mina nya pälsskor.
what vråla jag å hon bara fnös å titta åt ett annat håll som om jag inte fanns.
hallå hur kan man missa en flödhäst på 90kg? ja nu missa hon ju inte heller..... rena turen att jag såg fimpen tänk om jag inte märkt det.
inne på godisbolaget (vi älskar den affären) där vart min dotter mejad både en å två gånger och när vi sedan gick in på det närliggande bolaget för att säga hej till en kompis som packa upp i hyllorna så kom det en otrevlig karl å putta in mej i hyllan med flarror... alltså fet är jag men 2 elefanter i bredd hade kunnat gå förbi.... inte en ursäkt inget, ja för å inte prata om att gå in på affären.....alltså vad är det med norskar, kundvagn å andras fötter? snablar så ont det gör.
well nu finns det jätte trevliga norskar oxå men ibland typ 9 av 10 väcker trollet i mej....... ge attan i mina fötter, okupera gärna bolaget, köp gärna all cola i världen men ge attan i att spring över mitt barn och elda inte upp mina skor å lås in kundvagnarna