Inlägg från: Anonym (Letar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Letar)

Lesbisk/Bi tjej som vill snacka?

Jaa jag skulle så hemskt gärna vilja träffa en tjej att sexa med. Gärna tillsammans med min sambo (där han skulle vara passiv gentemot andra tjejen), men det kan också bli aktuellt att träffas själva.

Men verkar väldigt väldigt svårt att hitta nån go tjej i Värmland...

• Anonym (Letar)
    glad i livet skrev 2011-11-11 19:33:16 följande:
    Jag hoppar gärna in här och pratar/ delar erfarenheter och ger och får  råd och tips samt delar fantasier. Jag bor i gbg för övrigt.
    Hur har du gjort för att hitta en tjej att sexa med? =) Nyfiken som bara den!
  • Anonym (Letar)
    glad i livet skrev 2011-11-11 19:49:19 följande:
    Jadu, flickorna har bara dykt upp. Någon har varit via någon kontaktsite, annars gemensam bekant eller "present" av min partner. En flicka var en kompis till mig.
    Just nu vet jag dock inte hur jag ska hitta en tjej som det klickar med, var för länge sen sist :-O
    Men saknar det mycket. Att träffa en kvinna där man känner vibrationerna i luften, hur förväntningarna på vad som ev kommer hända, hela spelet och så glädjen över att träffa någon som är på samma våglängd.

Nä men om jag ska gå till hur jag praktiskt gått till väga så har jag först hittat en tjej, sen träffat tjejen förutsättningslöst för att se om det klickar och sen gått vidare efter det.
    Ja jag letar på kontaktsiter men det är tyvärr inte så många jag fattar tycke för och vise versa, och skulle man fatta tycke och det är besvarat så är det typ på andra sidan sverige. Skit också. Längtar jättemycket efter att få känna en tjej nära
Svar på tråden Lesbisk/Bi tjej som vill snacka?