• Anonym (*-*)

Ditt konstigaste/roligaste one night stand

Efter att ha läst flera trådar om konstiga dejter, pinsamma saker man gjort offentligt, felskickade sms/mms m.m. så tycker jag att den här saknades

Berätta nu om era ONS (one night stands). Har ni haft något som blev katastrof eller som blev så konstigt så det blev komiskt eller kanske nåt som bara var konstigt.

Du kanske har kommit så långt att du numera bara skrattar åt det. Om inte, låt oss andra skratta åt det Alla bidrag är självklart välkomna.

• Svar på tråden Ditt konstigaste/roligaste one night stand
  • skruttan82

Kan inte komma på något att bidra med men jag vill gärna skratta lite så jag favoritar ^^

• Anonym (spank me)

Träffade en gång en kille och jag kan väl kanske inte kalla honom ett one night stand då vi umgicks ganska mycket på den tiden, men sexet inträffade bara en gång iallafall.

Ja, det här killen då, han såg riktigt bra ut. Efter en ganska så blöt kväll på krogen dundrar vi hem och hamnar i säng. Första chocken var när jag såg hans "dingdong" i stånd, den var nästintill obefintlig. Hade lite svårt att hålla mig för skratt, men han var rätt duktig på att använda det lilla han hade så vi körde på. Chock nummer två.. Än idag blir jag full i skratt när jag tänker på det. Den här otroligt blyga söta killen börjar helt plötsligt SPANKA mig och prata RIKTIGT dirty, typ "du är en liten hora va, säg att du är en liten hora". Där brast det för mig och jag föll i skratt (väldigt elak, men jag var faktiskt riktigt chockad). Ja, och med mitt skratt försvann all lust och utan att fråga vad som var fel gick han hem.

Jag har inte sett honom sen dess, men han accepterade min vänförfrågan på facebook Oskyldig

Kanske inte det mest klockrena bidraget, men detta har inneburit en hel del skratt i min närmsta vänskapskrets.

• Mia386

Hultsfred, behöver jag säga mer? :P 
    Bodde granne med lite härliga människor, och en kväll så satt vi inne i deras tält, och jag fick massera en av killarna med glidmedel, fanns inget annat än att ta till (jag utbildade mig till massör, så därför fick jag lotten att massera) Efter en liten stund sp drog dom andra för att kolla på någon hiphopare eller så som jag inte var intresserad att se, så jag och killen stannade kvar. Det ena lädde till det andra så att säga. Han började med att slicka lite, visst helt ok, men kände lite obehag, man duschar ju inte direkt på en festival... men men, vi hade samlag, han kunde inte komma, och mitt i allt så ringer mitt alarm på mobilen, mitt favoritband skulle börja spela om 15 min, så jag avbröt allt, klädde på mig (han klädde på sig med), sa hej då och började gå... Då följde han med mig en bit, typ höll om mig och pussade lite på mig.... Sedan träffar vi en av hans vänner som han börjar prata med, då slinker jag undan lite fint och kollar på mitt favvo band. :) 

Kan ju medela att jag var lagom berusad med :P

Och en annan gång tidigare samma år så var jag och killkompis intresserade av varandra (tror han var intresserad av mig iaf) Vi hade varit på fest, och blivit askalas, och väl hemma hos mig så ville han dela säng (90cm) med mig, "bara" för att jag hade hello kitty lakanset....  Men jag ville inte, har ingen aning om varför, ville kanske sova bort det fulla själv... Så det slutade med att jag fick "jaga" ut honom med en krycka från mitt sovrum ^^ Är fortfarande ett givet "samtal" på sammankomster med mina vänner ^^ (två av mina vänner låg i vardagsrummet utanför och såg allt^^) 

• Anonym (Inte så kåt ändå)

Strulade alltid med en och samma kille på krogen, han ingick i kompisgänget som vi oftast va ute med, strulade som sagt flera gånger men vi fick aldrig till det att gå hem till någon av oss och fortsätta, förutom en kväll.

Vi hade hånglat rätt rejält den här kvällen och kom till slut fram till att jag skulle följa med honom hem. Under hela kvällen hade han viskat att jag var så sexig och snygg och han längtade hem till sig så vi kunde fortsätta och gå längre, sagt och gjort så kom vi hem till honom, hånglade som fan och fick av oss de mesta av kläderna men när jag skulle ta av honom kalsongerna vart det tvärstopp från hans sida, helt plötsligt så ville han inte längre. Han hade fått tagit på mig på musen och jag var rejält blöt men när jag ville ta på honom så tog han bort mina händer. Sen vände han sig om och somnade. Snopen vart man, tog på mig kläderna och tog nattbussen hem.
    Fick höra sedan av en annan att han rätt liten snopp och skämdes över den, troligen det som han att sluta så tvärt och att jag inte fick ta på honom.
    Strulade några gånger till med honom för han var så ruggigt snygg.

• Anonym (*-*)

Vi hade fest i min lägenhet (en etta), vin spilldes, glas gick sönder, soffan började brinna lite grann m.m. Fram på morgonkvisten började folket droppa av en efter en, men 2 killar blev kvar med mig. Vi hamnade i sängen alla 3 (fast med kläderna på) Jag i mitten med en kille på varje sida. De började nån intern tävling om mig, men jag var för full för att orka bry mig, de smekte mig, kysste mig, överöste med komplimanger osv medan jag låg där och njöt  

Efter ett tag slocknade den ena killen och allt blev lite intensivare med den vakne killen. Vi började hångla rätt rejält och förflyttade oss snart till soffan där kläderna åkte av rätt snart. För att ta den korta versionen hade vi rätt skoj där i soffan.

När vi var klara så upptäckte vi att kompisen inte hade sovit utan tittat på, jag hade skärsår på arslet och på knäna, han hade brännmärken på arslet och vi var båda insmetade med vin och blod...

Det hela kändes konstigt och rätt bisarrt minst sagt  

• Mia386
    Anonym (*-*) skrev 2011-02-12 10:21:36 följande:
    Vi hade fest i min lägenhet (en etta), vin spilldes, glas gick sönder, soffan började brinna lite grann m.m. Fram på morgonkvisten började folket droppa av en efter en, men 2 killar blev kvar med mig. Vi hamnade i sängen alla 3 (fast med kläderna på) Jag i mitten med en kille på varje sida. De började nån intern tävling om mig, men jag var för full för att orka bry mig, de smekte mig, kysste mig, överöste med komplimanger osv medan jag låg där och njöt  

Efter ett tag slocknade den ena killen och allt blev lite intensivare med den vakne killen. Vi började hångla rätt rejält och förflyttade oss snart till soffan där kläderna åkte av rätt snart. För att ta den korta versionen hade vi rätt skoj där i soffan.

När vi var klara så upptäckte vi att kompisen inte hade sovit utan tittat på, jag hade skärsår på arslet och på knäna, han hade brännmärken på arslet och vi var båda insmetade med vin och blod...

Det hela kändes konstigt och rätt bisarrt minst sagt  
    haha ^^ 
  • Anonym (Hihi!!)

Jag var 18 år och följde med en kille hem efter krogen. Vi kände varandra lite sen innan men hade bara träffats på fester. Kruxet började när vi kom hem till honom och jag insåg att han fortfarande bodde hemma. Man han sa att det var lugnt så vi smög in till hans rum! 
    Vi hade skön men tyst ; ) sex så att hans föräldrar inte skulle höra oss. Efter sexet så skulle jag gå på toaletten. Killen förklarade vart toan låg. 
    De bodde i en lägenhet med skum planlösning med dörrar överallt! Jag hittade i alla fall dit men sen skulle jag ju tillbaka till hans rum.... 
    Jag irrade runt i fyllan och mörkret bland alla dörrar. Jag trodde att jag hittade rätt till slut så jag gick in och drog av mig hans T-shirt som jag lånat av killen när jag gick till toan.
    Då hör jag en mörk röst som säger: Tobias rum är 2 dörrar bort..... Jag stod alltså i enbart trosor i hans föräldrars rum..... Jag sprang ut och in i killens rum, han låg redan och sov så jag berättade inget då. Jag tog första morgonbussen hem innan nån i familjen vaknat.... Efter det så pratade jag aldrig mera med den killen. Men jag kan inte låta bli att undra om hans föräldrar berättade för honom vad som hände den natten!
    Hahaha, jag kan skratta åt den idag i alla fall 10 år senare! Skrattande 

• Anonym (*-*)
    Anonym (Hihi!!) skrev 2011-02-12 10:30:41 följande:
    Jag var 18 år och följde med en kille hem efter krogen. Vi kände varandra lite sen innan men hade bara träffats på fester. Kruxet började när vi kom hem till honom och jag insåg att han fortfarande bodde hemma. Man han sa att det var lugnt så vi smög in till hans rum! 
    Vi hade skön men tyst ; ) sex så att hans föräldrar inte skulle höra oss. Efter sexet så skulle jag gå på toaletten. Killen förklarade vart toan låg. 
    De bodde i en lägenhet med skum planlösning med dörrar överallt! Jag hittade i alla fall dit men sen skulle jag ju tillbaka till hans rum.... 
    Jag irrade runt i fyllan och mörkret bland alla dörrar. Jag trodde att jag hittade rätt till slut så jag gick in och drog av mig hans T-shirt som jag lånat av killen när jag gick till toan.
    Då hör jag en mörk röst som säger: Tobias rum är 2 dörrar bort..... Jag stod alltså i enbart trosor i hans föräldrars rum..... Jag sprang ut och in i killens rum, han låg redan och sov så jag berättade inget då. Jag tog första morgonbussen hem innan nån i familjen vaknat.... Efter det så pratade jag aldrig mera med den killen. Men jag kan inte låta bli att undra om hans föräldrar berättade för honom vad som hände den natten!
    Hahaha, jag kan skratta åt den idag i alla fall 10 år senare! Skrattande 
  • Anonym (Inte så kåt ändå)

Fick ihop det med dörrvakt på ett ställe, blev lite småkär i honom så vi var där rätt ofta. Följde med honom hem en kväll. Han var rätt mkt äldre än jag(han 34, jag  20), han var var snygg och vältränad och jag verkligen fram emot att ha sex med honom, kom hem till honom vid fyra på morgonen, vi började och ha sex och han var grymt bra men efter typ 45min så såg jag att han började snegla på klockan hela tiden, så när kl: var typ fem så sa han helt plötsligt att nu måste jag snabba mig på att komma(han alltså) för jag har en Quake match om en kvart(online spel ala WOW typ). Han gick upp spelade sin match, jag vaknade vid tio, han skickade hem mig i en taxi och betalade den. Vart ju rätt förvånad första gången det hände, följde med honom hem flera gånger för sexet var ju bra, i princip samma sceanario varje gång förutom att vi höll på kortare tid vissa gånger så det vart ju inte avbrutet på samma sätt varje sas.

Svar på tråden Ditt konstigaste/roligaste one night stand