Hultsfred, behöver jag säga mer? :P
Bodde granne med lite härliga människor, och en kväll så satt vi inne i deras tält, och jag fick massera en av killarna med glidmedel, fanns inget annat än att ta till (jag utbildade mig till massör, så därför fick jag lotten att massera) Efter en liten stund sp drog dom andra för att kolla på någon hiphopare eller så som jag inte var intresserad att se, så jag och killen stannade kvar. Det ena lädde till det andra så att säga. Han började med att slicka lite, visst helt ok, men kände lite obehag, man duschar ju inte direkt på en festival... men men, vi hade samlag, han kunde inte komma, och mitt i allt så ringer mitt alarm på mobilen, mitt favoritband skulle börja spela om 15 min, så jag avbröt allt, klädde på mig (han klädde på sig med), sa hej då och började gå... Då följde han med mig en bit, typ höll om mig och pussade lite på mig.... Sedan träffar vi en av hans vänner som han börjar prata med, då slinker jag undan lite fint och kollar på mitt favvo band. :)
Kan ju medela att jag var lagom berusad med :P
Och en annan gång tidigare samma år så var jag och killkompis intresserade av varandra (tror han var intresserad av mig iaf) Vi hade varit på fest, och blivit askalas, och väl hemma hos mig så ville han dela säng (90cm) med mig, "bara" för att jag hade hello kitty lakanset.... Men jag ville inte, har ingen aning om varför, ville kanske sova bort det fulla själv... Så det slutade med att jag fick "jaga" ut honom med en krycka från mitt sovrum ^^ Är fortfarande ett givet "samtal" på sammankomster med mina vänner ^^ (två av mina vänner låg i vardagsrummet utanför och såg allt^^)