• VeronikaK

Bra simhallar i Sthlm för barn???

Hej!

Har en 2-åring och en 4-åring och skulle vilja åka och bada med dem. Bor i Solna men de närmsta badhallarna är dels stängd coh den andra är inte så fräsch.

Någon som kan rekommendera något badhus? Dom bör ha barnpool.

• Svar på tråden Bra simhallar i Sthlm för barn???
  • smulan16

Instämmer med eriksdalsbadet! Sen ska gustavsberg ha ett bra bad, men det är ju lite långt från Solna

• Alexi

Sollentuna ska vara bra, såg bra ut på deras hemsida. Upplands väsby har en ny och fin simhall med äventyrsbad.

• Storis

Nej inte eriksdalsbadet till små barn, mkt skolklasser och stora barn där! Högdalsbadet är mkt bättre! Ligger vid t-banan och har en jättefin äventyrspool för barn under sju år! Titta på den. Billigare än eriksdalsbadet dessutom. Skärholmens badhus är också bra!

• Maria R

Sollentuna simhall tycker jag är bra, dom har ett lite äventysbad och en mellanpool. Mina ungar älskar det. Brukar vara fräsch. Annars har jag hört att Husbybadet också är bra men där har jag aldrig varit. Fördelen är ju att de ligger precis vid tunnelbanan i Husby C.

• Kajee

Mörbybadet är ett litet och lagom bad för mindre barn kan jag tycka.

?I, not events, have the power to make me happy or unhappy!
  • Miang

Snor tråden: har de babypool på Eriksdalsbadet? Eller är det bara äventyrsbad för lite större barn? Jag har varit och simmat massor av gånger på Eriksdalsbadet innan jag fick barn men kan inte minnas någon babypool...

Svar på tråden Bra simhallar i Sthlm för barn???