Ni som har gått ner 10-15 kg efter förlossning? Hur bad ni er åt, peppning gå ner minst 10 kg till bröllop!
Ni som har gått ner 10-20 kg efter förlossning, hur bar ni er åt! Väger idag ca 73 kg, 175 cm lång ca. Har en bebis på 8 mån snart. Gjort kejsarsnitt, tredje gången nu, magen hänger över känns det som, omöjligt att få bort den!Har allt mitt kvar över bara magen åh vad jag hatar det och jag vet inte hur jag ska få bort det! Min svaga sida är all slags fika, godis, chips!
Ni som har gått ner mycket hur bar ni er åt för att lyckas? Hur såg/ser er dag ut idag hur äter ni en dag!
Jag har så svårt för att komma ner i vikt om så ett gram! Så ser min dag ut:
7.00 äter frukost macka, juice eller havregrynsgröt och 2 knäcke
11.00 lunch sparad mat då bara jag och bebis hemma
ca. 14.30 mellanmål oftast fika eller macka och juice
17.00 middag
19.30 2 knäcke juice
Hur bör man äta, undvika godis helt eller ha en godis/popcorndag äta viktväktargodis eller helt undvika!
Ger situps något hur ofta och hur många, tyvärr kan jag inte komma iväg på träning har extrajobb på kvällen! Motionerar alldeles för sällan, promenader varje dag hur långt? Snälla ge mig värdefulla tips hur man bör äta/motionera för att gå ner 10-20 kg, för att jag ska se hyfsat smal ut till inbjudet bröllop! Stort tack!