• Anonym (nellie)

Hur gamla var ni första gången ni hade analsex?

Hade en diskussion med mina väninnor om när man haft sin sexdebut o när man haft första kyssen och så vidare. Sen halkade det in på det tabubelagda avsnittet analsex. De flesta av mina väninnor som hade testat analt hade gjort det på senare år. Själv var jag 14 första gången jag hade ett analt samlag. Vi hade inga kondomer och så börja killen därbak istället och jag gillade det. Nu kommer säkert en del moraltanter att börja skrika men ja, jag gillade analsex första gången jag testade det.
    Hur gamla var ni första gången ni hade analsex?

• Svar på tråden Hur gamla var ni första gången ni hade analsex?
  • Anonym (30)

Jag var över 30 när jag provade på analsex första gången och det var inget för mig.

• Anonym (21år)

Jag var 15 när jag tetstade

• redneck girl

började med sex som 16 åring. så jag var nog 17 första gången jag hade analsex.

Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • Anonym

jag testade när jag var 18 inget för mej , ont o allmänt äckligt!

• giftfri

Minns inte, men nånstans i 18-19 års åldern..

Du är inte alls, en bättre människa än mig!
  • Söker

Jag var nog 18 tror jag. Det var i mitt andra förhållande och jag tyckte om det jättemycket redan då.

• Anonym

16 år var jag första gången jag testade

• Anonym (för tidigt)

17 och det var ofrivilligt. Hade jag varit lite mer jävlaranamma hade jag anmält idioten för våldtäckt.

Sen blev det när jag var runt 22 och då i ett förhållande där det faktiskt funkade. Sen uppehåll länge tills relativt nyligen och nu är det guld! Inte varje gång men som krydda nån gång i veckan kanske.

• Anonym (Syndig)

Jag var 21, och med den killen var det ingen höjdare!

Svar på tråden Hur gamla var ni första gången ni hade analsex?