När ?
...jag skriver det här är det just nu
. I förrgår....
...jag skriver det här är det just nu
. I förrgår....
...hände inget särskilt. 2014....
...var första sommaren som jag var i Tylösand och har sedan varit där varje sommar....det blir helt enkelt inte sommar förrän man varit där några dagar
Klockan 10.00...
...hoppas jag att jag klivit upp ur sängen (låååång sovmorgon idag). I kväll....
Har jag äntligen fått snurr på mitt drömjobb och har ett par barn med min sambo. Jo...vi har flyttat mycket närmare stan också!
För en timme sedan...
Ja...världens vackraste plats är en sandstrand i Whitsunday Islands vid Australiens östkust, stranden heter Whitehaven beach....
Men det är ju inte det som den här tråden handlar om...så jag svarar på frågan om Vid frukostbordet i morse...
....så fanns det inget mjukt bröd och mjölk, så därför blev det knäckemackor och saft istället
Nästa vecka...
...var det kallare ute än vad det är nu. I förrgår....
...är det två vardagar, men för mig är nästan alla dagar lika.
För 5 minuter sedan....
Vet jag inte vad jag ska göra...planerar aldrig långt i förväg med något firande. Om bara en liten liten stund....
Fick jag glasögon och har sedan dess varit tvungen att ha det eller linser...men i december (32 år senare) opererade jag mig med en laserbehandling mot närsynthet och nu ser jag finfint utan hjälp!
Så snart jag kan...