Inlägg från: Blingbling |Visa alla inlägg
  • Blingbling

När ?

...jag skriver det här är det just nu . I förrgår....

• Blingbling

...var första sommaren som jag var i Tylösand och har sedan varit där varje sommar....det blir helt enkelt inte sommar förrän man varit där några dagar Klockan 10.00...

• Blingbling

Har jag äntligen fått snurr på mitt drömjobb och har ett par barn med min sambo. Jo...vi har flyttat mycket närmare stan också! För en timme sedan...

• Blingbling

Ja...världens vackraste plats är en sandstrand i Whitsunday Islands vid Australiens östkust, stranden heter Whitehaven beach....

Men det är ju inte det som den här tråden handlar om...så jag svarar på frågan om Vid frukostbordet i morse...

....så fanns det inget mjukt bröd och mjölk, så därför blev det knäckemackor och saft istället

Nästa vecka...     

• Blingbling

...är det två vardagar, men för mig är nästan alla dagar lika.

För 5 minuter sedan....  

• Blingbling

Vet jag inte vad jag ska göra...planerar aldrig långt i förväg med något firande. Om bara en liten liten stund....

• Blingbling

Fick jag glasögon och har sedan dess varit tvungen att ha det eller linser...men i december (32 år senare) opererade jag mig med en laserbehandling mot närsynthet och nu ser jag finfint utan hjälp! Så snart jag kan...

Svar på tråden När ?