När ?
...har jag förhoppningsvis avslutat ett telefonmöte. Om några minuter....
...har jag förhoppningsvis avslutat ett telefonmöte. Om några minuter....
...ska jag känna att jag prövat på och gjort allt jag velat i livet (just därför hoppar jag på lite smågalna projekt och försöker göra så mycket saker jag kan som är KUL
). I morgon kväll....
...är det inget kul alls. I går morse....
..är det inte alls lika gott som godis. I helgen som gick....
Är jag för mätt. Om en timme....
...så blir jag informerad om vad som hänt. I morgon klockan 19.00...
...så gör jag det för jag är sugen på morötter.
I kväll....
..hittar man alltid några nyheter. För ett år sedan...
Det verkar som om den här tråden håller på att spåra ur helt och hållet.... Meningen är ju inte att man ska börja en mening med ordet "När..." här inne, man ska ju skriva ett datum/klockslag (i dåtid, nutid eller framtid) och så ska nästa person fylla på med händelser som är kopplade till denna nämnda tid. Nu verkar det som om någon bytte ut reglerna för en dryg månad sedan och helt plötsligt började skriva en massa trams efter att man själv hitta på något efter ordet "När..." Alla kanske tycker detta är helt ok, men jag har fått uppfattningen om att man ska hålla sig till reglerna i en tråd, gillar man inte dem är det ju bara att starta en egen tråd på temat "När..." - eller?
greeneyes....min fråga är inte riktad bara till dig....jag bara undrar i allmänhet, för det här har pågått en månad drygt - innan dess var det på ett sätt här inne, men nu är det förändrat...
...hoppas jag att jag gjort alla saker som jag planerat att hinna med idag. Igår på förmiddagen...
...ska jag åka till Tylösand som jag alltid brukar göra varje sommar
. Om en liten stund...
...kommer jag förmodligen ha fått lite struktur i mitt nu kringflackande liv
För 30 sekunder sedan...
...är det våren 2017 och då hoppas jag att jag kommer vara lika glad som i år för att våren kommit så tidigt som i år! För ett par minuter sedan....