• Anonym

Filmtips för lesbiska...

Jag är bi och ja kollar på bögporr (är tjej).

Serien The L word är ju riktigt bra, den innehåller ju mycket sex men det är ju inte riktigt porr men den har ju blivit förbjuden i sberige för att den var för stötande..  

• Anonym

L word är superbra. Massa sex, många attraktiva tjejer =D

Sedan gillar jag Fingersmith, den är inte så porrig men det är mycket sexuell tension vilket jag nästan gillar ännu mer =)

Tydligen är det inte ovanligt att lesbiska tittar på bögporr, men ingen aning om varför O_o

• Anonym
    Kamillah skrev 2011-02-22 21:46:13 följande:
    Chloë Sevigny ^^ som butch. Yum! Tungan ute
    Spelar mindre roll vad det är för film. Huvudsaken att det är en flatscreen!
  • Anonym
    Anonym (Flundran) skrev 2011-02-14 13:10:12 följande:
    Hej! Jag har nu erkänt både för mig själv och min kille att jag är attraherad av andra kvinnor. Blir galet kåt av att se tjejsex på film. Ta bara Black swan, mums! Men nu vill jag se "riktig" porr med endast kvinnor. Vågar/Vill inte testa på riktigt utan nöjer mig med film-fantasi. Någon som har tips? En vän till mig påstår att Mian Lodalen har sagt att Lesbiska tittar på när män har sex med varandra, låter jättekonstigt. Kan det vara så att hon sagt att hon tittar på gaysex och då menat kvinnor så därför detta märkliga missförstånd? Någon som vet?
    Better then chocolat. Svår som fasen att få tag i. Asbra.
    If these walls could talk 2.
    Ingen av dem är p-rullar men jäkligt bra filmer med sexscener.

Bi. Ser på olika sorters p-rullar. Både med bara tjejer, bara killar, både och.
Svar på tråden Filmtips för lesbiska...