• Anonym (besviken)

Fick ni någon Alla hjärtans dag present av eran respektive?

Jag blev iaf utan och det är inte annat än att jag känner mig lite besviken. Visst, jag vet att i hans familj firar dom knappt födelsedagar och jul, träffas på sin höjd, men inga presenter eller så. Så jag hade inte förväntat mig nått materiellt ting heller. Kräver inte massa presenter. Men ett sms eller ett telefonsamtal ang dagen till ära hade ju varit trevligt. Han var förbi en snabb sväng och hälsade på då han hade vägarna förbi och han har även messat idag, men inte ett ord om vilken dag det är eller så.. Jag har visserligen inte sagt något heller, men ville överraska honom med kortet jag skickat till honom. Vet att han är hemma nu, antingen har han inte kollat posten, eller så har det inte kommit fram eller så bryr han sig inte...hoppas inte på sistnämnda iaf. :/

Har ni fått något resp gett något av/till eran respektive? Skulle ni bli besvikna om ni inte fick en hälsning ens? eller det kanske är jag som är överkänslig....

• Svar på tråden Fick ni någon Alla hjärtans dag present av eran respektive?
  • kg8

Nope, det antar jag iaf att jag inte får. Han är på jobbet nu o kommer nog att så vara till 23.00 tiden ungefär

• SilverEmma

Han väntar kanske på att du ska säga något först och är lika besviken han?

Fanny -09 & Elliot -10...våra älskade flickor!
  • Oneesan

Nej, och jag vet att jag inte kommer att få något då maken inte tror på sådana här dagar.

Arigato
  • Hon o Han

nej, vi skulle dock käka kina men eftersom min mage rasat (tarmsjukdom) så kan vi inte göra de :( tycker det är bättre än presenter annars =)

• bebis090614

Min son har precis blivit nattad, Jag sitter just nu i vardagsrummet och min sambo lagar en middag... Mer får jag inte veta. Får inte gå i närheten av köket. :)
    Ska bli mysigt att se... Gott luktar det iaf.

• Godismonstret

Jag gav min sambo ett kort vid tolvslaget inatt.. 
    Jag skickade ut han i tv-rummet så gjorde jag iordning fint i sovrummet med tända ljus och ett fint kort som låg på sängen när han väl fick komma in.

Han tackade så mkt men jag har inte fått något alls idag =/
    Inte ens ett Jag älskar dig!

Det är väldigt jobbigt när detta sker! man vill ju ha något iaf, ett sött sms eller samtal.. Vad som helst! 

• Gloria01

nepp inte än, har inte träffat min karl på hela dagen men han kommer hem runt halv 8 och då kanske man kan få något :) inte så att jag förväntar mig något jätte speciellt men något vill man ju ändå att han ska hitta på :) själv lagar man hans favvis mat :) 

• Anonym (beundrare)

Jag är singel men har fått bh & trosa av en hemlig beundrare

• Flissi

Nje...inte än iallafall men min make åkte till Willys nu för att handla...
    Kanske...men inte troligt...köper han tulpaner eller en ask gelehjärtan där.
    Jag har varit totalt upptagen hela förra veckan & helgen + hade ingen lunch på jobbet idag så har inte hunnit köpa/fixa nåt.

Eftersom jag själv inte köpt eller fixat nåt så känner mig inte det minsta bortglömd!
    Jag tycker den dagen är överreklamerad & gör hellre gulliga grejer annars :)

Men när jag var yngre så var det ju dödstöten på det förhållandet om killen glömde denna dag haha.. :o)

Svar på tråden Fick ni någon Alla hjärtans dag present av eran respektive?