Vart i Thailand ska man åka på "smekmånad"??
Vi har som fundering att gifta oss hemma i Sverige ev på Arlanda och sedan samma dag eller dagen eftre, åka vidare till Thailand eller Dominikanska Republiken.
Har läst mkt om DR nu och har hittat mkt negativt så det kanske lutar mer åt Thailand.
Känns kanske som ett mer säkert kort när man bara har två veckor på sig och vill att det två veckorna ska bli nåt av de bästa i livet;)
Har aldrig varit i Thailand så därför vill jag ha tips på var NI kunniga tycker man ska åka.
Vi kommer anlita resebyrå ex Ving, för att få det så smidigt som möjligt.
Vet att det blir billigare med att fixa själv men det känns inte som rätt läge för det då tycker jag. Jag vill veta var vi ska bo och även stanna på samma ställe alla nätterna osv... :)
Vi söker mycket mys, fina stränder men ändå möjligheten att shoppa lite (mest jag då förstås, haha)
Ingen storstadshets, iaf inte dagligen..
Ni som åkt med typ Ving, har det funkat enkelt? Min sambo är ingen sån där som tar för sig å frågar på en flygplats ex utan det kommer vara jag som får "ta kommandot".
Vore skönt om man bara kliver av flyget och sen tar en transferbuss oss till valt hotell;)
Låter som vi bara vill ha allt serverat på silverfat men faktiskt så är tanken lite så oxå;)
Till viss del förstås..
Men som sagt, tips på fiiina resmål i Thailand:)