• LillaB­lomma
    Äldre 14 Feb 23:47
    1435 visningar
    1 svar
    1
    1435

    Adopterad, vill gærna också adoptera!

    Jag och min sambo fick en dotter i september, en helt fantastisk øveraskning då hon inte var planerad, men vad gjorde det nær hon blev det bæsta som hænt oss?!
    Vi ær ganska så unga fortfarande så vi har en del i livet vi liksom gærna fullføljer innan næsta lilla bebis
    anlænder.

    Sjælv ær jag adopterad från sydamerika och har rest mycket och æven bott dær i ett par år. Nu har vi børjat prata om att vi båda gærna skulle vilja adoptera barn nr 2! Men detta ligger minst 5 år fram i tiden då våra utbildningar førhoppningsvis ær færdiga och man har hunnit spara ihop pengar och førhoppningsvis landat lite mer trygga ekonomiska førhållanden.

    Det blir någon slags extra spænning i det hær med adoption før mig, men æven før min sambo som ær mycket positiv till dessa planer.

    Finns det någon annan dær ute som kanske har samma tankar?

    Hoppas ni alla haft en fantastisk alla hjærtansdag! 

  • Svar på tråden Adopterad, vill gærna också adoptera!
  • Äldre 15 Feb 00:35
    #1

    Min amatörmässiga upplevelse är att adopterade är klart överrepresenterade bland dem som adopterar ... Du borde inte ha svårt att få kontakt med någon med den erfarenheten. Kanske svårt här dock? Ring gärna AC tex och be om hjälp att hitta någon ...

Svar på tråden Adopterad, vill gærna också adoptera!