Snälla, jag ber om snabba svar!
ÄCKELVARNING!!!
Hej alla!
Jag har nog åkt på den värsta magsjukan jag någonsin haft!! det började igår kväll med ont i magen och lite lös.
nu har jag varit vaken sen kl 04.00 imorse och SKITIT! Var 5 - 10 minut måste jag springa och jag menar allvarligt när jag säger att jag kissar bajs ur rumpan!!! Jag har aldrig varit med om något liknande.. har jag haft tur så har jag haft 30 minuter mellan toa besöken.. Och nu har jag så ont i baken att jag knappt kan sitta, och det svider så!!
Hur som hällst, jag är så jäva trött, men vågar inte gå och lägga mig. Är rädd att jag ska bajsa ner mig :'(.. och om jag lägger mig kommer jag inte våga somna för att jag måste springa var 5:e minut. kommer då väcka både min dotter och min sambo..
Vad ska jag göra? jag är dö trött!
Kan man ta laktulos meda tro? tog det mot hård mage när jag var gravid och har fattat det som att den kan göra avföringen lite hårdare med? men hur snabbt går det?
sen undrar jag om ni vet någon salva som kanske kan få stopp på att det svider och kliar efter mina toalett dejter? :'(
Snälla, hånas inte eller något, jag skämms så redan.. men måste göra något, har funderat på att skriva hela dagen men inte vågat!
Tacksam för seriösa och vänliga svar!