Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym

Detta funkar inte längre :-(

Jag är aldrig sugen på sex längre. Tål inte att han rör mig sexuellt. Har vi sex är det för hans skull (fast jag säger att jag vill) och då får det gå snabbt, utan förspel och sånt.
    Vi har två små barn och det spelar kanske in men det går inte ha det såhär längre.
    Någon som kan komma med nåt tips?

• Svar på tråden Detta funkar inte längre :-(
  • Anonym

Varför är sexet bara för hans skull? Och att det ska gå snabbt? Klart du inte har någon lust då! =(

• Anonym
    Anonym skrev 2011-02-15 17:33:56 följande:
    Varför är sexet bara för hans skull? Och att det ska gå snabbt? Klart du inte har någon lust då! =(
    För jag har noll lust :( Snabbt får det gå annars tröttnar jag eller känner mig nästan äcklad.
  • apanssonsmamma
    Anonym skrev 2011-02-15 17:43:12 följande:
    För jag har noll lust :( Snabbt får det gå annars tröttnar jag eller känner mig nästan äcklad.
    Då tycker jag du ska skita i det o förklara hur du känner för din kille, annars kan ju attraktionen sabbas forever?
    Jätteviktigt ju! 
  • Anonym (me)

Hmm hur är det med känslorna för din sambo? Jag menar att du skrivet att du nästan äcklas av att han tar på dig, det låter ju inte bra.  Även om jag inte har lust för tillfället gillar jag ändå att min sambo rör vid mig, även på ett sexuellt sätt. Men det kanske är olika från person till person.
     Kan väl givetvis spela in att ni har småbarn, hormonella förändringar och stress påverkar ju. Känner du dig stressad och så? Att du har allt ansvar osv?

• Anonym
    apanssonsmamma skrev 2011-02-15 17:46:19 följande:
    Då tycker jag du ska skita i det o förklara hur du känner för din kille, annars kan ju attraktionen sabbas forever?
    Jätteviktigt ju! 
    Tror det redan är sabbat
  • Anonym
    Anonym (me) skrev 2011-02-15 17:53:58 följande:
    Hmm hur är det med känslorna för din sambo? Jag menar att du skrivet att du nästan äcklas av att han tar på dig, det låter ju inte bra.  Även om jag inte har lust för tillfället gillar jag ändå att min sambo rör vid mig, även på ett sexuellt sätt. Men det kanske är olika från person till person.
     Kan väl givetvis spela in att ni har småbarn, hormonella förändringar och stress påverkar ju. Känner du dig stressad och så? Att du har allt ansvar osv?
    Jag älskar honom och vill gärna ligga nära honom på kvällen/natt och att pussas är inga problem. Det blir värre när det blir mer sexuellt.
    Inte stressad kanske men har ju ett helt hus att ta hand om och två barn även sambon hjälper till lite i hemmet.
  • apanssonsmamma
    Anonym skrev 2011-02-15 17:58:44 följande:
    Jag älskar honom och vill gärna ligga nära honom på kvällen/natt och att pussas är inga problem. Det blir värre när det blir mer sexuellt.
    Inte stressad kanske men har ju ett helt hus att ta hand om och två barn även sambon hjälper till lite i hemmet.
    Det är svårt det där, en fin balansgång : /
    Jag brukar tappa lusten om jag är stressad, har mycket o tänka på, nåt som gnager eller om jag tappar känslor för nån.
    Reflektera om det är nåt som trycker mycket just nu, nåt du tänker på o försöka o ta tag i det o prata även med sambon om det isåfall.

Kram! 
  • Anonym
    apanssonsmamma skrev 2011-02-15 18:08:22 följande:
    Det är svårt det där, en fin balansgång : /
    Jag brukar tappa lusten om jag är stressad, har mycket o tänka på, nåt som gnager eller om jag tappar känslor för nån.
    Reflektera om det är nåt som trycker mycket just nu, nåt du tänker på o försöka o ta tag i det o prata även med sambon om det isåfall.

Kram! 
    Ska tänka på det. tack för dit svar!
  • Anonym (Mi)

Jag känner igen dig i det du skriver. Om jag tänker efter så kan jag vara utan sex för resten av livet. Så sugen är jag. Känns skit faktiskt.

Älskar min sambo väldigt mycket, älskar att mysa. Men hatar att det alltid ska övergå till sex. Då blir jag irriterad och allt är förstört. Förstår hans frustration, han vill och vill och vill. Men jag vill inte. Orkar inte. Ibland ställer jag upp, för hans skull. Utan att vara upphetsad själv.

Felet här är inte att jag inte tänder på honom, felet är mig. Jag vill inte, orkar inte. (Jag är inte trött annars)

(Vi har också ett litet barn, som är en livlig krabat, men det är inte där promblemet med vårt sex ligger heller) 

• Anonym

Läs erotiska/romantiska böcker, börja smek dig själv och onanera..j.u fler orgasmer desto mera sug efter sex....så var det för mig när jag var yngre i samband med småbarnsåren....efter barn nr 4 så har jag haft enorm sexlust istället!

Svar på tråden Detta funkar inte längre :-(