• Anonym

Detta funkar inte längre :-(

Jag är aldrig sugen på sex längre. Tål inte att han rör mig sexuellt. Har vi sex är det för hans skull (fast jag säger att jag vill) och då får det gå snabbt, utan förspel och sånt.
    Vi har två små barn och det spelar kanske in men det går inte ha det såhär längre.
    Någon som kan komma med nåt tips?

• Svar på tråden Detta funkar inte längre :-(
  • Anonym
    Anonym (Mi) skrev 2011-02-15 21:41:47 följande:
    Jag känner igen dig i det du skriver. Om jag tänker efter så kan jag vara utan sex för resten av livet. Så sugen är jag. Känns skit faktiskt.

Älskar min sambo väldigt mycket, älskar att mysa. Men hatar att det alltid ska övergå till sex. Då blir jag irriterad och allt är förstört. Förstår hans frustration, han vill och vill och vill. Men jag vill inte. Orkar inte. Ibland ställer jag upp, för hans skull. Utan att vara upphetsad själv.

Felet här är inte att jag inte tänder på honom, felet är mig. Jag vill inte, orkar inte. (Jag är inte trött annars)

(Vi har också ett litet barn, som är en livlig krabat, men det är inte där promblemet med vårt sex ligger heller) 
    Det kunde varit jag som skrev detta, låter precis som mig.
    Fast tråkigt att du/ni också har det så :(
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-02-16 02:48:31 följande:
    Läs erotiska/romantiska böcker, börja smek dig själv och onanera..j.u fler orgasmer desto mera sug efter sex....så var det för mig när jag var yngre i samband med småbarnsåren....efter barn nr 4 så har jag haft enorm sexlust istället!
    tack för tipsen, händer ibland att jag onanerar själv och det utan problem. 
  • Anonym (kvinna)

Stackars din man. Du sårar honom antagligen djupt. Tänk dig in i hur det måste kännas för honom.
    Du har två alternativ: antingen så börjar du jobba på det här eller så får du ge honom fri så att han kan hitta någon som vill vara med honom på samma sätt som han vill vara med henne. Så enkelt är det.

• Anonym
    Anonym (kvinna) skrev 2011-02-17 23:15:19 följande:
    Stackars din man. Du sårar honom antagligen djupt. Tänk dig in i hur det måste kännas för honom.
    Du har två alternativ: antingen så börjar du jobba på det här eller så får du ge honom fri så att han kan hitta någon som vill vara med honom på samma sätt som han vill vara med henne. Så enkelt är det.
    Jag tycker mest synd om kvinnan, tycker inte ett dugg synd om mannen.... han har väl en högerhand?!
  • Anonym (kvinna)
    Anonym skrev 2011-02-17 23:17:39 följande:
    Jag tycker mest synd om kvinnan, tycker inte ett dugg synd om mannen.... han har väl en högerhand?!
    Och om det hade varit en man som inte velat med sin kvinna och nekat henne ömhet, närhet, bekräftelse och sex så antar jag att du sagt att "det inte är ett dugg synd om kvinnan....hon har väl en högerhand"?
  • Anonym
    Anonym (kvinna) skrev 2011-02-17 23:15:19 följande:
    å där blev jag nertryckt på botten.
  • Anonym (been there)

Hade det precis som du, innan jag fattade att det berodde på hormonspiralen. När jag tog ut den blev det en väldig skillnad. Vad har du för preventivmedel?

• Anonym
    Anonym (been there) skrev 2011-02-18 10:53:24 följande:
    Hade det precis som du, innan jag fattade att det berodde på hormonspiralen. När jag tog ut den blev det en väldig skillnad. Vad har du för preventivmedel?
    Äter p-piller, cerazette aldrig ätit dom innan så nu börjar jag fundera. Tänk om det är dom.
  • Anonym (hormonhäxa)
    Anonym skrev 2011-02-18 11:01:01 följande:
    Äter p-piller, cerazette aldrig ätit dom innan så nu börjar jag fundera. Tänk om det är dom.
    Jag skulle precis fråga hur det är med preventivmedel. Många reagerar på hormonerna i preventivmedel. Sänkt sexlust är vanligt. Prova att vara utan ett par månader och kör med kondom istället är mitt tips.
  • Anonym (been there)
    Anonym (hormonhäxa) skrev 2011-02-18 11:06:09 följande:
    Jag skulle precis fråga hur det är med preventivmedel. Många reagerar på hormonerna i preventivmedel. Sänkt sexlust är vanligt. Prova att vara utan ett par månader och kör med kondom istället är mitt tips.
    Håller med. Gör ett uppehåll och se om det blir någon skillnad.
Svar på tråden Detta funkar inte längre :-(