• maria liam

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Hade dop för min son igår och han fick så fina presenter och så här såg hans dop tårta ut Glad

• maria liam

Hur går det med era små barn ? Liam är 3 månader nu och idag var vi och vaccinerade honom, valde till hepatit b för 160 kr skulle ta den två gånger till och han vägde 5810 g och var 61 cm lång Flört

• maria liam

Shibby: Jag bor i Nässjö utanför Jönköping , bvc frågade om vi ville ha den och vi reser utomlands ibland så det tyckte vi var bra. Men i framtiden ska det ingå gratis ihop med grundvaccinationen.

• maria liam

Shibby: Vad konstigt , beso och jag verkar ha fått samma sprutor.

Beso: Vi har inte anmält oss på nåt än, vad kul med babysim vad kostar det hos er ?

• maria liam

Shibby: Har ingen aning fick inte veta vad det var, hon sa bara då ska jag gå och blanda sprutorna. Men får fråga nästa gång så vi inte har missat nåt.

Beso: Jag mailade simskolan här och dom visste inte om det fanns platser kvar och det skulle kosta lite över 1000 kr men det stod inte för hur många gånger det var.

• maria liam
    DreamBear skrev 2012-02-06 12:55:03 följande:
    Har ni deltagit i föräldraträffarna som BVC anordnar?
    Jag och Elin var iväg i förra veckan på första mötet,
    där fick hon träffa 7 andra bebisar
    Prata om mat och lite kring förlossningen och den första tiden därefter.    
    Inte hört att bvc har nåt sånt här, det hade jag jättegärna gått på annars.
  • maria liam

Dreambear: Det har jag haft hela tiden, fick tips om det från nån här på familjeliv. Känns tryggare att ha det så tycker jag iallafall. Liam vände sig för första gången igår och hamnade på mage Glad efter att ha försökt ett bra tag.

Toppenloppan: Vi gjorde ett pricktest på Liam idag för han äter Althera, men det var negativt men han fixar inte semper han kräks som en galning och har fått eksem under hakan och under ena armen, Men nu när det var negativt så vill läkaren att vi ska ge semper igen, och sist vi gjorde det så hamnade vi på barnakuten. Ska ringa bvc i morgon för jag vill inte ge Liam nåt jag vet gör att vi får åka till akuten.

• maria liam
    Toppenloppan skrev 2012-02-14 11:44:32 följande:
    Maria Liam: Har ni testat NAN då?? Vet många bebisar som kräks av just Semper UTAN att vara allergiska men som klarar NAN bra!!!
    Nej det har vi inte, finns det i affären eller på apoteket ?
Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !