Inlägg från: fucktard |Visa alla inlägg
  • fucktard

    Receptet på Coca-Cola avslöjat

    Limejuice? På riktigt?
    Vad fan, jag kräks varje gång jag får i mig lime (fast jag tycker det är grymt gott), men har då aldrig kräkts av coca cola. Vad gör de med limejuicen som får mig att kunna dricka det?Förvånad

  • fucktard
    pluvdo skrev 2011-02-17 16:39:04 följande:
    Det är väl en så liten mängd. Tänk på att det är 0,10 kubikliter på cirka åtta liter vätska...
    Men vad tusan är en kubikliter då? Google säger inget om det, förutom många som säger att kubikliter är ett påhittat mått.
  • fucktard
    pluvdo skrev 2011-02-17 16:47:52 följande:
    Jag skulle gissa på att de menar en deciliter, men jag vet inte.
    Ja, jag har ingen aning, men antingen är det en extremt liten mängd eller också gör de något med den som de borde dela med sig av så jag kan äta/dricka lime igen
  • fucktard
    PiaSofia skrev 2011-02-17 17:14:56 följande:
    Du visste inte innan att coca cola innehåller lime därför har du aldrig reagerat på det. Men det kan nog hända att du gör det nu
    Nja, det måste nog vara så att det är en väldigt liten mängd, då jag reagerar även på maträtter där man tillsatt lime utan att jag vet om det
  • fucktard
    PiaSofia skrev 2011-02-17 17:24:18 följande:
    Skumt...

    Fas jag kan absolut inte dricka pärondricka (mer, festis etc) i bilen, mår superilla med en gång då men när jag inte åker bil går det helt bra Obestämd
    Alltså, det är verkligen inget psykiskt, jag kräks om jag får i mig lime helt enkelt. Något i min mage tycker helt enkelt inte om att blandas med lime

    Fast att kunna dricka något man annars mår illa av när man åker bil är nog liiite skumt
  • fucktard
    Boothwalker skrev 2011-02-17 17:55:07 följande:
    Jag klarade inte av att äta godis i bilen när jag var yngre. Klarade inte heller att det luktade godis. *snällt mot mina syskon*

    Fast jag har svårt att tänka mig att jag skulle kunna äta nåt i bilen som jag inte kan äta annars. Å andra sidan lyckades jag bara få i mig bullar med leverpastej och ost på en gång när vi åkte gotlandsfärjan. Mådde rätt illa då, men det hjälpte... (alltså jag var sjösjuk, mådde inte illa av kombon)
    Ja, åt det hållet kan jag mycket väl tänka mig att det är, om man har anlag för åksjuka eller bara tycker att dofter blandas med avgaslukt eller så. Åt andra hållet var nog lite mer ovanligt, men det kan säkert funka det med.

    För övrigt kan jag tycka att alkohol i coca cola skulle gälla nykterister och inte bara muslimer. Om jag får vara med att tycka.

    Alltså, att det hade varit mer korrekt att skriva "Vad tycker alla ni som inte dricker alkohol om det?", även om jag själv inte tror att speciellt många reagerar på en så liten mängd.
  • fucktard
    fucktard skrev 2011-02-17 17:58:37 följande:
    Ja, åt det hållet kan jag mycket väl tänka mig att det är, om man har anlag för åksjuka eller bara tycker att dofter blandas med avgaslukt eller så. Åt andra hållet var nog lite mer ovanligt, men det kan säkert funka det med.

    För övrigt kan jag tycka att alkohol i coca cola skulle gälla nykterister och inte bara muslimer. Om jag får vara med att tycka.

    Alltså, att det hade varit mer korrekt att skriva "Vad tycker alla ni som inte dricker alkohol om det?", även om jag själv inte tror att speciellt många reagerar på en så liten mängd.
    Alltså, inte muslimer skulle nog låtit bättre om jag skrivit, ja.
  • fucktard
    Boothwalker skrev 2011-02-17 18:12:23 följande:
    Ja det förekommer säkert. Men är nog ovanligt. Fattade dock inte varför du funderade på tvärtomalternativet...
    Haha. För att jag läser fel och för snabbt märkte jag nuOskyldig
Svar på tråden Receptet på Coca-Cola avslöjat