• Anonym

Händer sånt?

Ringde nyss på dörren.. (har jobbat natt) Jag som låg o tryna i sängen utan att ha klätt på mig drog på mig ett linne och gick för att kolla vem de va.. de var brevbäraren som hade ett paket, då ja va så nyfiken på paketet öppnade jag och tog emot de..
    Brevbäraren som var en Han log Stoort och blinkade me ena ögat och totally checked me out, uppifrån o ner massa sekunder. Jag stod kvar och stängde till slut dörren.
    Men nu sitter jag och kan inte låta bli att fundera på vad som hänt om jag stått kvar, hade han sagt nåt? Ville han komma in?
    Händer verkligen sånt?
    Ni vet, hantverkare, brevbärare, bud osv.. Händer de att de får ligga hos "kunden"?? Vad har ni för erfarenheter!! :)

• Svar på tråden Händer sånt?
  • Kallebus

Inga personliga erfarenheter men vet åtminstånde en byggjobbare som fått till det på arbetstid och flera hovslagare.

• Anonym
    Kallebus skrev 2011-02-16 15:36:05 följande:
    Inga personliga erfarenheter men vet åtminstånde en byggjobbare som fått till det på arbetstid och flera hovslagare.
    Hästmänniskor verkar va väldigt sexuella.. Hur kommer de sig!? :)
    Skulle va rätt porrigt om brevbäraren eller hantverkare eller liknande kom in och förförde mig !
  • Anonym (Lisa)
    Anonym skrev 2011-02-16 15:37:47 följande:
    Skulle va rätt porrigt om brevbäraren eller hantverkare eller liknande kom in och förförde mig !
    ååh vilken önskan! Kanske ska lägga till den i mina sexfantasier ;)
  • Anonym
    Anonym (Lisa) skrev 2011-02-16 15:42:04 följande:
    ååh vilken önskan! Kanske ska lägga till den i mina sexfantasier ;)
    Du kan få låna min brevbärare ;)
  • Anonym (cuckold)

Jag skulle vilja komma hem från jobbet, se en brevbärarväska ligga slarvigt slängd i tamburen och höra icke omisskännliga ljud från sovrummet. Skulle vilja tassa fram och kika in genom den smala dörrspringan och se min frus ben högt i vädret med hälarn ainborrade i ryggen på en man i full färd borra in sin mandom i henne, Suck. :O)

• Kallebus
    Anonym skrev 2011-02-16 15:37:47 följande:
    Dels så känner vi nog vår kroppar väldigt väl och sen är hovslagarna oftast stora starka män och det tänder väl dom flesta på?!
    Vet mer än en som "betalade" för skoningarna med en runda i halmen. (hålla häst är dyrt)
    En hovslagare vägrade att åka till henne för han tyckte att det var vidrigt att få ett sånt förslag men skickade dit en kollega som han visste skulle gilla erbjudandet Förvånad
    Känner att jag bör tillägga att jag inte ligger med min hovslagare.
  • dlk
    Anonym (cuckold) skrev 2011-02-16 15:55:40 följande:
    Jag skulle vilja komma hem från jobbet, se en brevbärarväska ligga slarvigt slängd i tamburen och höra icke omisskännliga ljud från sovrummet. Skulle vilja tassa fram och kika in genom den smala dörrspringan och se min frus ben högt i vädret med hälarn ainborrade i ryggen på en man i full färd borra in sin mandom i henne, Suck. :O)
    Sorgligt. Bara sorgligt, tycker jag. Men whatever floats your boat...
  • Anonym (hembesökare)

Är servicetekniker inom telecom.

Vi går kurser i hur man avstyr såna situationer utan att kunden blir förödmjukad.
    Oftast är det psykiskt sjuka som kommer med skamliga förslag, eller så är det jail-bait.

Tackar man ja blir man anmäld för våldtäkt, tackar man nej kan dom bli arga och så blir man anmäld för våldtäkt iaf. Kräks

• gammelsmurf2
    Kallebus skrev 2011-02-16 15:36:05 följande:
    HAHAHA
  • Flickanx2

Oj, blev faktiskt lite paff när jag läste att det finns folk som betalar i natura, än i dagens samhälle. Ja, om båda parter är med på det så kan jag inte se något fel i det. Men om det är så att en av parterna gör det enbart som betalning för något, ja då är det ju inte ok. Men hua, nu kommer ju jag att se på hästfolk på ett helt annat sätt;)

128
  • Obsidiana
    Badabing skrev 2011-02-16 22:05:33 följande:
    Vill komma hem och se brevbäraren sätta på din fru. WTF
    Nicket "cuckold" står väl för sig själv. Googla det.
  • Anonym (cuckold)

Jag tycker inte man skall döma andras sexuella preferenser. Alla kan inte tänka exakt i samma banor, oavsett vad det handlar om, och i det ingår sexuella värderingar.

Om bägge parter i ett förhållande bygger en gemensam sexuell plattform som de mår bra av, då spelar det ingen roll ifall det handlar om att gå omkring i blöja hel dagarna, kissa på varandra, binda, strypa, smeta in varandra i jordnötssmör eller vad tusan som helst.  

Svar på tråden Händer sånt?