• Cazza

Vad tycker ni om namnet Love?

pojknamnsproblem,,, men jag gillar ju namnet Love, får ni för associationer till det? Sa det stavas Love eller Lowe?

• Svar på tråden Vad tycker ni om namnet Love?
  • Alicias

Jättefint namn. Älskar Love och Lova som namn! Tycker det ska stavas med vanligt, enkel V Glad 

• Lojjo

Lowe är superfint! Men med W för att underlätta för tonårskillen i skolan.. inte kul att heta kärlek alltid....

• sasan

Älskar det namnet, det är såååå fint! min förstfödde son heter LOWE, funderar lite på att byta stavning till enkel V, för det är lite finare enligt mig men vi valde med W just för att det kanske inte alltid är så kul att heta "kärlek" Ser konstigt ut när tjejerna ska skriva lappar med "I Love Love" typ :P

• Cazza

gillar ckså stavningen love bäst men lite dumt att namnet inte funkar internationellt. vi har en dotter sedan tidigare som heter livia... det passar äl bra ihop?

• sasan

jättefint med Livia och Love tycker jag! Iofs heter mina LoWe och Viggo. Wiggo är inte fint enligt mig. Men Livia och Lowe går ju oxå bra :)

• Flickanx2

Fint namn. Har en kompis som har en son som heter det. Och han är jättegullig och så även namnet;)

128
Svar på tråden Vad tycker ni om namnet Love?