Gastric Bypass (GBP)
hejhej, nån som opererats sig på Södersjukhuset och kan berätta om de? Ska flytta min remiss dit.
Tips på flytande mat och saker att göra så att tiden till op går snabbare? :))
/Maria
hejhej, nån som opererats sig på Södersjukhuset och kan berätta om de? Ska flytta min remiss dit.
Tips på flytande mat och saker att göra så att tiden till op går snabbare? :))
/Maria
Är SÖS bra eller inte? :/ hittar ingenting på internet. Nån som vet om SÖS är bra? /Maria
ringde till SöS nu, dom gör bara operationer på folk med medicinska sjukdommar som t.ex diabetets. Så jag ska skicka till min remiss till Norrtälje istället då Ersta har så lång väntetid. Vill inte tjata men nu undrar jag istället om någon vet om Norrtälje är bra? Förlåt om jag är jobbig men är så nervös och uppspelt.
berätta om dina försök till att gå ner i vikt, hur mkt du kämpat, hur mkt du väger och varför du vill göra den.
På mitt första möte tog jag med min x-mamma som stöd. :) lycka till!
jätte bra!! ös på bara ju mer desto bättre, ta upp om du har ont i rygg/ben och sånt också :) allt du kan komma på
Hur lång tid tar de innan remissen från VC kommer till sjukhuset?
ÅÅH va kul och höra :D
Vilket sjukhus skickades din remiss till? :)
Jo min första remiss vart tillbaka skickad då min läkare på VC skickade den till en diettist och saker fattades i den :/ så fick börja om
Första remissen blev de men jag ringde min länkare och bad om ett nytt möte, så nu är den skickad till kirurg. Tror de kommer gå bra för dig. Ha tålamod bara!
jaaa :D