• Blubb

Gastric Bypass (GBP)

Jag får väl inställa mig till er här i tråden, har en remiss skickad till Norrtälje. Nervös som tusan över att inte veta om jag blir godkänd eller inte :) Jag är nyfiken över vad som sker vid första mötet? Framför allt i norrtälje, om någon har erfarenhet där ifrån?

• Blubb

Lite mindre vanlig, härligt! :) Hoppas allt gick bra? Hur gick din "resa" till? Hur lång tid tog det från remiss till op? Hur går första mötet till på tiohundra? Jag har så många frågor, förlåt ;)

• Blubb

Hm, ringde i veckan och frågade om dom fått min remiss, det hade då gått en vecka sen den blev skickad med posten. Den hade inte dykt upp, och nu känns det absolut inte bra. Vart har brevet med massa personlig information tagit vägen? :( Känns sååå olustigt! Varför inte skicka remisser via dator istället? Vart tar dessa brev vägen, som tappas bort via posten? Ååh, fan!

• Blubb

Nu så börjar det hända grejer! Fått hem papper om att träffa kirurg och gå på gruppmöte 4 april, wiihoo! :D Hoppas så otroligt mycket på att få ett godkännande, och väldigt gärna en op-tid innan sommaren :)

• Blubb

Workmonday, är det bara kirurgen du ska träffa då? Eller ska du på gruppmötet samma dag? Du borde få op innan sommaren då det inte är lång väntetid där :)

• Blubb

Hm, jag har sedan ett tag tillbaka en tid i Norrtälje, för möte med kirurg och gruppmöte. Och idag damp det ned en kallelse till danderyd för "konsultion", fattar ingenting! Min läkare måste ha skickat remiss till båda ställen, det konstiga är att jag fått tid på båda samma dag! Får ringa imorn och kolla vad som står på, skumt är det iaf! Någon som varit med om något liknande?

• Blubb

Workmonday, jäklar va kul! Grattis! :D Hur var mötet? Jag är sjukt nervös över att det snart är min tur.. Vill också bli godkänd! Vet du när du får en op-tid? :)

• Blubb

Va kul, så snart, då blir du ju OP-ad innan sommaren som du ville :D Jag ska träffa Grimsås, har jag för mig han heter :) Hur gick allt till idag?

• Blubb

Workmonday, ja gör gärna det, vill veta allt! :P Va kul att du redan fått en tid! :D

• Blubb

Jag är så äckligt nervös över mitt möte med kirurgen imorn, sååååå nära på att avboka för att mina nerver skriker rätt ut.. Jag vet helt ärligt inte vart jag tar vägen om jag får ett nej. Hur stor är egentligen chansen att man får ett nej vid mötet? Min läkare skrev ju en remiss utav en anledning, men jag oroar mig så enormt.

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)