• Granen

Gastric Bypass (GBP)

min man fick idag brev hem om att han ska få föra operationen den 18 oktober. Det intressanta var att de även stod att han ska gå på pulver två veckor innan. Men detta innebär att han ska börja äta pulver dagen innan info träffen den 5 oktober. Efter gruppen ska han även träffa narkosläkare. Hm är de någon annan som de har gått så här fort för?

• Granen

tillägg. är de någon anan som har fått op tid innan de ens har vart på gruppen?

• Granen

Oj oj nu har gubben åkt iväg för operation..

Just nu är jag så sjukt nervös men det kan inte gå annat än bra eller hur ?! :S

• Granen

Min man fick iaf höra att de gör op oavsett om man gått ner eller inte. Men ser de inte ordentligt gör de öppen bukoperation och det är inte så roligt kanske.

• Granen

Min man jobbar som ensam på 14 patienter på natten som behöver lyftas och fixas men han fick inte mer än tre veckor. Hon förstod inte varför han skulle behöva mer. Hoppas på att husläkaren har en annan åsikt..

• Granen

Halime: läkaren sa till min gubbe att han skulle flyta så de såg ordentligt. För att när han väl l

• Granen

Låg på bordet skulle de operera vilket fall som helst. Du kanske kan känna att det är värt och sköta sig om skillnaden blir öppenbuk eller titthåls operation :)

• Granen

Modifast jordgubb iskall är riktigt bra. Rekomenderar att stoppa modipåsarna i frysen.

• Granen

Ska man flyta är det pulver som gäller. Det kan vara ok med buljong men det för är olika.

• Granen

Fast svälten är ju för att krympa levern och underlätta när man gör titthålsoperationen.

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)