Inlägg från: ViTillsammans |Visa alla inlägg
  • ViTillsammans

Gastric Bypass (GBP)

Idag togs de blodprov å så, på torsdag e de dags för första gruppträffen. Undrar när ja börjar med flyt...?
    E rätt nöjd med att ja lyckats gå ner 3 kg sen ja va å mötte kirurgen iaf Glad

• ViTillsammans
    Sarilariz skrev 2012-12-26 23:14:48 följande:
    Tack alla för svaren! (även  er jag inte citerar) Det känns mycket bättre nu :)

Skulle va jätteglad om allt bara var klart.. Inte så nrvig för flytet, men lite för opén, trots att jag oprerats flera ggr tidigare för andra saker

• ViTillsammans
    Dixabilly skrev 2012-12-27 15:26:15 följande:
    Jag har inskrivning 21 jan och Opas 22 :)

De är bara en dag imellan..vart opas du? Jag gör i Östersund
  • ViTillsammans
    kymaro skrev 2012-12-31 10:35:01 följande:
    Jag är så glad idag!! /månader sen operation och idag visade vågen -50,2kg så jävla glad, kunna inte av sluta året bättre!

Gott nytt år allihopa Glad

Superbra! Grattis Skrattande
  • ViTillsammans

Imorgon börjar ja flyt, och som grädde på mosen ska de fastas då de skall tas EKG o vikt imorgon fm. Är det någon som vet varför man ska fasta inför EKG? 

Kram

• ViTillsammans
    kymaro skrev 2013-01-02 22:22:37 följande:
    Du kanske ska få lämna prover osv? gjorde jag iaf på mitt ekg besök.

Ja, de va de jag funderade på men det stod inget mer. Jaja, det som står, de gör jag! Får väl se vad de blir!
    Just nu e ja bara sååå pepp för att börja flyt imorron, men längtar efter typ dag 3-5 då "äta-suget" försvinner Tungan ute
  • ViTillsammans
    Princessan skrev 2013-01-02 22:29:17 följande:
    Hjäääälp!!
    Har börjat flyta idag och är så jävla!! Hungrig!!
    Äter Nutrilett men har redan hunnit fuska med att byta ut ett Nutrilettmål mot vanlig. Knorr påssoppa plus att jag druckit en smoothie på jordgubbar och lite mjölk OCH en varma koppen.
    Shit jag kommer aldrig klara detta!!!!
    Är så ledsen nu :(

Skall opas om 3 veckor.
    Har läst för längesedan om någon som inte åt pulverdiet utan fick äta vanlig mat men extremt fettsnålt.

Någon här som gjort det? Alltså ätit vanlig mat istället?
    Mår så pissigt, hade hellre levt på isbergssallad och keso i 3 veckor, bara jag slipper detta pulver :(
    Oj, de va ju trist att du känner sådan hunger. Vet att de är jäkligt tufft, spec de första dagarna. Har flytit förr, så jag vet att jag klarar det, men har också känt hunger innan jag kommit i ketosen. Drickerdu ordentligt med vatten å äter med rätt mellanrum? Jag har ätit Nutrilette förr, men idag är det inte en av mina förstahandsval alls, tycker modifast är bäst. Hur många skall du äta / dag?
  • ViTillsammans

2a flytdagen snart avlarad, å allt går bara bra! Lite hungerkänsla iband, men drickervatten å te vid dessa stunder, och annars väljer jag att ignorera känslan. Styrkekramar till er alla Hjärta  

• ViTillsammans

Jag tänier at allt e klart, å kämpar på. Givetvis finns en chans att operationen inte blir av, men då får jag ta det då. Kämpa på!!!

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)