• SaSeLa

Gastric Bypass (GBP)

Hejsan allihopa!
    Skrev här för ett tag sedan då jag skulle opereras, men det blev framflyttat pga. problem med gallgången.
    Men NU är jag opererad sedan två veckor tillbaka och mår prima.

Har lite frågor som jag hoppas någon kan svara på:

- Jag kan äta väldigt bra, inga problem med dumping och känner inte heller att jag blir "full" när jag äter, något dåligt? Dock känns det när jag dricker.

- Man fick ju en tanke i skallen att man skulle rasa i vikt efter operationen, men jag har bara gått ner 4 kg på två veckor, låter inte det väldigt lite?

Tack på förhand!

• SaSeLa

Hej allihopa! Hoppas att någon kan svara på min fråga/problem. Opererades 2011 och fick efter nästan exakt ett år efter ett epileptiskt anfall och detta har fortsatt. Sedan en tid har jag ätit medicin så peppar peppar att jag inte får fler. Så nu till frågan; finns det fler här inne som haft samma eller liknande problem? Jag vet två stycken som haft likadant men läkarna säger att det inte finns något samband.. Jo tjena liksom.. Hoppas på svar! Fått MÅNGA jobbiga komplikationer efter dessa anfall och min nu fyraåriga dotter ber mig varje kväll att inte börja skaka fast det är över ett halvår sedan sist, jag är ensamstående så hon får inget stöd av något ifall det händer. :'(

• SaSeLa

Provar igen.

Hoppas att någon kan svara på min fråga/problem. Opererades 2011 och fick efter nästan exakt ett år efter ett epileptiskt anfall och detta har fortsatt. Sedan en tid har jag ätit medicin så peppar peppar att jag inte får fler. Så nu till frågan; finns det fler här inne som haft samma eller liknande problem? Jag vet två stycken som haft likadant men läkarna säger att det inte finns något samband.. Jo tjena liksom.. Hoppas på svar! Fått MÅNGA jobbiga komplikationer efter dessa anfall och min nu fyraåriga dotter ber mig varje kväll att inte börja skaka fast det är över ett halvår sedan sist, jag är ensamstående så hon får inget stöd av något ifall det händer. :'(

• SaSeLa
    Ojdå02 skrev 2014-05-10 12:06:08 följande:

Du som skrev om kramper så sök på Gastric by pass seizure så får du fram att folk har fått det i USA.

Tack, ska söka på det!
Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)