Inlägg från: LillaBibbi |Visa alla inlägg
  • LillaBibbi

Gastric Bypass (GBP)

Hemljuvahem.

Exakt så har jag gjort! Jag vägde typ 2 kilo förlite första gången jag skickade remiss och fick avslag. Denna gången har jag gått upp i vikt och har blivit kallad till kirurgen. Ge inte upp och stå på dig!! Hoppas det går vägen för dig. Kram

• LillaBibbi

Några som OPATS på Danderyd?

Jag ska själv dit om jag blir godkänd

Någon som OPATS där? Hur har det gått för er? Hur var bemötandet osv? Nyfiken!

• LillaBibbi

Första kallelsen till kirurgen. Vad gör man där? Vad får man för info? Känns lite lite med ett möte på endast 20 minuter?!

• LillaBibbi

Kymaro: Jag har testat att träna och äta rätt, Cambridge, vv, dietist på vc, nutrilett, Xtravaganza, modifast. Räcker det tror du?

• LillaBibbi

Äntligen haft möte med kirurgen Han sa att jag uppfyllde alla kriterier och att jag skulle bli opas inom 3mån. Är det han som tar det beslutet på egen hand? Jag höll på att tappa hakan nämligen. Skulle också flyta 2veckor innan. Hoppade glädjeskutt ut från mottagningen

• LillaBibbi

DÅLIG MAGKÄNSLA...

Jag vet inte varför jag har det men allt blev så verkligt när jag var hos kirurgen och han sa att kg skulle bli opad inom tre månader. Det finns ju dom som har fått vänta jätte länge... Är det så att det gäller som kirurgen säger? Det känns för bra för att vara sant, men jag vill ju självklart bli opad inom tre månader. Är det någon som blivit lovad en viss tid men fått vänta längre? Jag ska bli opad på Danderyd... Lite orolig bara

• LillaBibbi

ÄNTLIGEN TID FÖR GRUPPMÖTET

Idag fick jag tid för gruppmöte den 4 januari på Danderyd. Fler som ska dit? Låt tiden gå fort nu

• LillaBibbi

Någon som druckit modifast och vet hur många påsar man ska dricka om dagen? Tänkte beställa nu och undrar hur många man ska dricka. Det är 8 portioner i en förpackning för 104 kronor.

• LillaBibbi

Dax för Gastric Bypass-skola imorgon. Varför känner jag mig nervös? Har inte ens fått OP tid. Allt börjar bli mer verkligt nu kanske. Vill bara få allt gjort och få börja med mitt nya liv. Var det någon som var nervös bara inför dietist/ gruppinfo mötet? Aja det blir nog bra. Har laddat med penna och papper iaf

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)