Inlägg från: Mamma till 7 |Visa alla inlägg
  • Mamma till 7

Skulle du anmäla till soc?

Absolut att jag skulle! Systematisk nedvärdering och kränkning av pojken, barnmisshandel, ett frustrerat barn och en pojke som blir utsatt för hån och gliringar i skolan.

• Mamma till 7

Men alltså, Emil blir lyft i håret, släpad och riven, slagen och instängd. Och ni tycker inte det finns underlag för anmälan?? Vid ett tillfälle så¨blir ju Emil knuffad och slagen inför typ 50 personer och alla de vittnesmålen skulle förmodligen räcka för att Emil skulle bli omhändertagen.

• Mamma till 7
    Linda1976 skrev 2011-02-17 22:08:27 följande:
    När de är på auktionen i Backhorva (? heter det så?)och han köper sockerdricka, då lyfter ju pappan honom och skakar honom!
    Och när dom har kalas hemma i Katthult och Emil hissar upp Ida i flaggstången blir han släpad i gruset och omruskad och inlåst i snickarboden.

När dom är hos fru Petrell och Emil har sönder fönstret blir han upplyft i öronen och i håret.

När Emil har handlat onödiga saker på auktion skakar pappan honom i armarna och huvudet.

Jag älskar Emilfilmerna, men förstår för allt i världen inte hur dom kunde gå igenom! Fruktansvärda scener egentligen... Min fyraåring har dessutom börjat säga att "när man är dum får man stryk". Idiotfilmer....
Svar på tråden Skulle du anmäla till soc?