• TyskMamma

Var har ni klockan?

På höger arm (högerhänt)
    På vänster arm (högerhänt)
    På höger arm (vänsterhänt)
    På vänster arm (vänsterhänt)
    På höger arm (dubbelhänt)
    På vänster arm (dubbelhänt)
    Alternativet som TS glömde...
    Har ingen klocka

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-17 16:06
    Nu får ni inte säga så mycket elakheter om felen i denna omröstningen tycker jag, för det är min andra omröstning så var inte arga på mig =)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Var har ni klockan?
  • Smultron ett

Det andra alternativet som ts glömde... mobilen

Jag är den som är den!
  • cloudberry79

Vänster arm, högerhänt. Använder dock bara min klocka som smycke vid finare tillfällen

If you love me - please don't feed me!
  • mamma smurfen

på mobilen

Men NÄR jag hade armklocka satt den på höger hand, enbart pga mitt yrke som servitris.... 
    Man bär tallrikar på vänstern så för att kunna SE klockan trots ett berg av tallrikar så bär man den på högern nämligen  

• Milkina cerka

Numera mest i mobilen, men sätter jag på mig en klocka så gör jag det på vänstra handleden o. är vänsterhänt.

..m y c k e t bättre version än den som ingår i reklamfilmen på tv just nu..
  • Kitsune

Jag har ingen klocka, slutade använda någon gång under 90-talet så nu är det bara mobilen. När jag använde  då var den på höger arm (högerhänt).

Everything the State says is a lie, and everything it has it has stolen.
  • Flina78

Jag har tappat bort båda mina klockor och min tredje saknar batteri. irriterande. Kan inte hitta nån ny jag vill ha.

• Runguska

Sedan jag skaffade min iPod Touch har såväl klocka som alanacka blivit överflödigt. Önskar bara jag haft råd med en iPhone så hade jag sluppit min gamla Nokia

• Pinklady78

Har klockan i mobilen men om jag har en armbandsklocka på mig så blir det på höger hand och jag är högerhänt.

• Tahu

Haha köpte ny klocka idag, så det bli högerhänt och har klockan på väster. Annars hade svaret varit mobilen!

Svar på tråden Var har ni klockan?