Hon är så himla glad i nya människor!
Har en glad liten tjej här hemma som blir 1 år den 30 mars, hon har ett hett temperament och visar tydligt när hon är arg eller glad!
Seperationsfasen märkte vi knappt av, hon hade kanske en vecka då hon sov "dåligt", men hon var aldrig särskilt mammig eller pappig. Vi har aldrig haft problem att lämna bort henne till sin farmor & farfar eller mormor & morfar, vilket känns bra, hon är lika glad när vi lämnar henne som när vi hämtar hem henne!
Både jag och sambon (hennes pappa) är väldigt sociala och älskar att umgås med våra vänner och familj. Oftast umgås vi på det sättet att hon kan vara med (god middag, film, mys, lek med sina kusiner osv)! Hon träffar sina mor-och farföräldrar minst en gång i veckan var, så det blir ju rätt ofta! Stor familj helt enkelt som gillar att umgås! =)
Nu på senaste tiden här hon börjat ty sig till okända människor också. Senast igår då jag lämnade blod så sträckte hon upp händerna mot damen som tog blod. Det här gör hon ofta, vi kan stå i kön på Willys och så sträcker hon upp händerna till "gubben" bakom oss och ler!
Ena sidan av mig blir väldigt glad över att hon är så social och modig medan den andra sidan känner "vill hon inte vara hos mamma och pappa?". Hur länge kan sånt här sitta i? Jag vill inte att hon ska lita alldeles för mycket på okända människor, tänk om det händer henne nåt hemskt!
När hon är ledsen är det oftast bara jag eller hennes pappa som gäller.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-18 10:45
Kan tillägga att hon bara har sovit borta 6 gånger.