Fråga experten: Inaktiva: Barnpsykologen forum


Barnpsykologen tar en paus, men vi hoppas på att snart kunna öppna upp igen för nya frågor.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Hur förklarar jag för sonen att mor- och farföräldrarna inte bryr sig? av jagun­d­rar Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 59,7k 0 Hej,Jag är en ensamstående (på heltid) mamma till en 4,5-årig pojke.Det gör ont i mig att... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
59,7k
barn på restaurang. av muksa­l­a Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 30,2k 0 Har en bekant som äger en restaurang.Han har sin son som är sju år varannan helg och nu på... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
30,2k
Hur pratar jag med barnet? av Anony­m (rätt kommu­n­ikati­o­n) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 16,3k 0 Hej,Mitt barn på 5 år har en väldigt otrygg anknytning till sin biologiska pappa. (skild s... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
16,3k
Hur klarar man B-Uppkörningen? av Anony­m (HJÄL­P­MIG) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 9,3k 0 Hej! har uppkörning imorgon med bil då, är jättenervös! Speciellt över backning och parker... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
9,3k
Svårt att släppa motgångar. av Sangs Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 6,3k 0 Jag har en dotter som är 11år som ända sedan hon var riktigt liten har haft problem att sl... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
6,3k
Mitt barn blir ledsen av Stazi­e­e Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 4,7k 0 Hej jag har en dotter på 1,5 år hon har alltid varit en snäll och glad liten tjej tills fö... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
4,7k
semester lämpligt med umgängesförälder vid 22 månaders ålder? av Anony­m (fund­e­rsam mamma­) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 3,2k 0 Hej! Min dotter är 22 månader. Har alltid bara bott med mig och endast haft umgänge med si... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
3,2k
detta skrik av 2flic­k­or Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 3,0k 0 Nu har vi hamnat i den onda cirkeln här hemma... 9åringen skriker på 7åringen att hon får... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
3,0k
Barn som far illa av Wskma­m­man Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 2,5k 0 Skriver till er och ber er om hjälp, vet inte vart jag skall vända mig. Min son som är 5... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
2,5k
Känner igen beteendet, psykiskt sjuk? av Anony­m (Orol­i­g stora­s­yster­) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 7,4k 0 Hejsan. Min lillasyster är 14 och har väldigt svårt att ta sig upp på morgonen för att g... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
7,4k
Osjälvständig 4 åring av Anony­m (Oroa­d­) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 7,7k 0 Vår dotter fyllde nyligen fyra år och oroar mig titt om tätt. Hon var som bebis känslig fö... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
7,7k
Arg 5,5 åring av Anony­m (Qwe) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 6,9k 0 Hjälp! I kväll urartade det här hemma... Sonen började förskoleklass för 2 veckor, alla b... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
6,9k
Veckopendlande 5 månaders flicka av Anony­m (Fram­o­chtil­l­baka) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Anonym (Framochtillbaka)
Äldre 12 Aug 14:43
8,3k 2 Hej! Jag och vår dotter pendlar tillsammans med pappan till hans arbetsort i veckorna. Är... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Anonym (Framochtillbaka) Äldre 12 Aug 14:43
2
8,3k
Hjälp med att trösta bebis i bilen av ZuLu8­2 Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 6,5k 0 Hej! Min unge (nästa vecka blir 3 månader) gråtar jätte mkt när han är i bilbarnstol. Jag... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
6,5k
Elak kompis av Anony­m (Slin­k­) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 7,2k 0 Min man bästa kompis har barn i samma ålder som mitt barn. Men deras barn slår vårar barn.... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
7,2k
Intima barn av Anony­m (Förv­i­rrad) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 7,5k 0 Har en dotter på 5,5 år som leker mkt med grann pojken på 7,5 år. För knappt ett år sedan... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
7,5k
Hur bemöta frustrerad 1-åring? av Anony­m (Dian­a­) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 7,3k 0 Hej! Jag tampas just nu med en dagligen frustrerad 1-åring. Hennes frustration tror jag me... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
7,3k
Rädd för pappa av Anony­m Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 7,8k 0 Min 14 månaders bebis är rädd för sin pappa. Vi gick isär redan när jag var gravid men han... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
7,8k
min son på två år skall bli storebror av Anony­m (Orol­i­g mor) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen 7,1k 0 I november skall min två åriga son bli storebror. Hur skall vi förbereda honom för denna k... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen Obesvarade
0
7,1k
Konflikt hela tiden av Anony­m (Orol­i­g mamma­) Inaktiva­: Barnpsyk­ologen barnpsykologen margit
Äldre 30 Jan 20:01
10,8k 5 Hej. jag har en son på 3.5 som jag är väldigt orolig för just nu. Han har börjat svara nej... Inaktiva­: Barnpsyk­ologen barnp­s­ykolo­g­en margi­t Äldre 30 Jan 20:01
5
10,8k