Inlägg från: Aannaa |Visa alla inlägg
  • Svar på tråden Maj-mammor 2005, del 3
  • Aannaa

Miiia > ha ha ha, jag tänkte oxå på 'träffen' direkt Jag har ju tack o lov alla mail adresser nerskrivna på min dator Så jag hade nog fått slänga ut ett mail!

Ser att jag har 5 sidor att läsa ikapp! Måste skynda mig, måste sova för Emilia är jätteförkyld o sover dåligt = mamma oxå då!

• Aannaa

Miiia's inlägg envisas med att va sist!

• Aannaa

Här har oxå 'hänt' en del sen sist (igår morse va?)... hade klädparty igår här hemma Från www.dunnis.se, vi var runt 15 mammor o bebbar *puh* Det gick bra, men det är svårt o ha koll på allt. Man ska hinna kolla kläder, ta hand om bebis, fika o allt samtidigt!!!
    Handlade iaf 6 st plagg till Emilia, blir säkert jättefint!

Idag är Emilia sjuk... Dunderförkyld tyvärr och otroligt grinig (därav annonsen ). Märkte inte mkt igår på förmiddagen, men sen runt eftermiddagen, givetvis då alla mammor kom, blev hon dålig Stackarn...
    Har lagt böcker under sängbenen så kanske hon kan andas bättre, visst kan man göra så? Låta dom ligga högt?

Oj, va lite man hade o göra idag kändes det som... bara gick hemma som en zombie... inget FL, sjuk unge o trött mamma!

• Aannaa

Miiia, vet du vad sambon frågade? 'Va, har du satt ut annonsen så?' Öööhhhh jomen visst! Han hajjade inte att det var en PS-bild. Han trodde jag hade tagit en 'skärm dump' Han blev säkert rädd att jag menade allvar när jag ringde honom idag o sa att jag skulle sälja henne

• Aannaa
    Jag garvade högt när jag gjorde den, men sambon fick inte titta förräns den var klar... då trodde han att det var en riktig annons jag knåpat med....
    Det syns ju faktiskt att den är fejk med annan stil o så!

Ja ja, lite nöje utan FL får man väl ha när det inte funkar!!!
  • Aannaa

yempan > precis så ger vi oxå mat till Emilia på ett ungefär... fast sista målet får hon runt 22.30 sovandes
    Ibland ger jag henne lite mellanmål; mosad frukt, ½ banan, mackbitar m leverpastej, smörgåsrån, yoggi med fruktpuré i...
    Tror det är lagom, känns så iaf. Vet inte hur man ska kunna klämma in fler mål annars

Svar på tråden Maj-mammor 2005, del 3