• Anonym
    Äldre 18 Feb 13:19
    13529 visningar
    10 svar
    10
    13529

    Kommer sanningen fram när man är full?

    Jag känner en kille som är ganska blyg och har svårt att prata känslor. Jag vet att han känner för mig men kan aldrig säga det när vi är tillsammans. Men varje gång han druckit och blivit lite rund om fötterna så kommer sms om att han saknar mig och vill träffa mig.

    Kommer sanningen fram när man druckit och känslorna släpper eller är det bara så att man blir mer sentimental när man druckit ?

    Vad jag skulle vilja veta egentligen är om det är de känslor han visar när han är full som är hans sanna jag eller om den andre som är nykter? Bara kul att höra andra åsikter om detta.

  • Svar på tråden Kommer sanningen fram när man är full?
  • Anonym
    Äldre 18 Feb 13:23
    #1

    Jag tycker snarare man känner "falska" känslor när man är full. ofta blir man väldigt kär i "peter" som man annars bara är vän med. men på fyllan så kan man tro att man äääälskar ju peter över allt annat! Man är pinsam och ringer och messar en massa kärleksförklaringar och dagen efter önskar man att man aldrig varit född för i verkligheten så känner man itne alls så för Peter som man tror man gör på fyllan!

  • Anonym
    Äldre 18 Feb 13:24
    #2

    Om inte annat så blir man ju kåt när man är full och då vill man göra sånt som man inte vill när man är nykter.
    Varit med om det flera ggr att jag trott att killen i fråga  är blyg, och att det är därför han inte hör av sig när han är nykter. Men om han verkligen var intresserad skulle de nog göra det.
    Därav att han vill träffa dig. Om han bara hade känslor skulle han väl säga just detta och inte träffa dig.. för vadå? Ett ligg, troligtvis.

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 18 Feb 14:02
    #6

    Oj, självklart har ni rätt. Såg det på ett annat sätt, men det är precis som ni säger att när man är full så blir allt mycket vackrare och lättare. Det betyder såklart inte att känslorna finns där bakom. Suck så dum jag är!!

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 18 Feb 14:11
    #9

    Exakt Karin 2. Jag trodde också det att när man druckit lite så kommer sanningen fram. Jag försöker ju komma över denne killen och han skulle aldrig försöka göra något för att vinna mig tillbaka när han är nykter. Däremot när han är onykter.

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 18 Feb 14:15
    #10

    När vi lärde känna varandra så var han väldigt blyg och sa alltid att hans sanna jag kom fram när han hade druckit lite, så han ville alltid att vi skulle festa ihop. Jag är inte alls sån, så jag förstår inte alls. Jag vill alltid vara nykter, men förstår såklart att man är mer våglig och framåt när man druckit lite. Jag är likadan, men känslor pratar jag lättare när jag är nykter. Däremot blir jag mer sexuell när jag är onykter. Jag blir totalt okänslig när jag druckit, medan han verkar bli jättekänslosam när han druckit.

Svar på tråden Kommer sanningen fram när man är full?