Inlägg från: Familjeliivsfinastenick |Visa alla inlägg
  • Familjeliivsfinastenick

    Här pratar vi ut.

    Lets go! Inget skit är ot.

  • Svar på tråden Här pratar vi ut.
  • Familjeliivsfinastenick
    Normans skrev 2011-02-18 23:41:15 följande:
    jag tycker Frank Andersson är ful, förlåt
    Då är vi väldigt överens. Fan nu blev vi helt ot!!
  • Familjeliivsfinastenick
    Normans skrev 2011-02-18 23:46:02 följande:
    äsch just det....
    men.....dina skosnören i de där gamla gympadojorna du brukar ha är faktiskt fula, du borde byta dem!

    /sådeså 
    *kryper under bordet och knyter ihop Normans*
  • Familjeliivsfinastenick
    Normans skrev 2011-02-19 00:10:52 följande:
    *springer snabbt in med tandborsten i munnen och räcker tungan åt HSHELSN, nynnar naananananaanaa och går sedan och drar nåt gammalt över mig*

    *vinkar och gör Peacetecknet åt snusis*

    Jag lovar, nu går jag och lägger mig, jag ska bara.... 
    HAHAHAHA! Fan nu är det svårt att slita sig. *Klämmer ur en stråle bröstmjölk träffar Normans och går fnissande ut med hunden*
  • Familjeliivsfinastenick
    Normans skrev 2011-02-19 00:18:33 följande:
    *torkar bort mjölken med en av sonens strumpor som jag hittar i fickan (använd för att skydda Smartphonen), väntar tills HSHELSN´s byracka har gjort nummer ett och hoppar sedan fram och skriker: Det var länge sedan! Touché! * 
    Kan vara det roligaste och fiffigaste jag hört på ett tag!!    Telefonstrumpor!!
  • Familjeliivsfinastenick
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-19 00:25:15 följande:
    Kan vara det roligaste och fiffigaste jag hört på ett tag!!    Telefonstrumpor!!
    Men så har jag druckit en stor gigantisk mugg med starkglögg.
    sockerdocka skrev 2011-02-19 00:24:51 följande:
    En av mina vänner har 4 barn. en på 8, tvillingar på 5 och en liten på 6 mån. Hon slåg ibland den ena tvillingen... och skriker åt dom att hålla käften annars smäller det. Ibland slår hon flickan. Min vän har börjat träffa tvillingarnas pappa igen. Han har suttit inlåst i 4 år för mordbrand. Han tände på deras lägenhet med alla barnen sovandes. Han går numera på starka mediciner och dricker sanslöst mycket. Idag kom han till henne. Han stank sprit och hade tagit massa piller. Han tappade 6 månaders bebisen. Mammas bryr sej inte. (Hon är väl kär) ......
    Han satt också och somnade när vi skulle äta kvällsmat.. hans ögon rullade ... märkbart påverkad....
    Funderar på att anmäla familjen till socialen...
    Sluta fundera och gör nått.
Svar på tråden Här pratar vi ut.