• Miracel91

Nutrilett 5 dagar?

NÅGON som vet om man lyckas gå ner något i vikt på 5 dagar med nutrilett ,eller är det bara vätska och sen när man börjar äta normalt alltså mindre potioner och nyttigare går man upp allt de lilla man ble av med då eller hur funkar det?

• Svar på tråden Nutrilett 5 dagar?
  • Miracel91

finns det ingen som vet:(?

• La Lola
    Miracel91 skrev 2011-02-18 23:49:36 följande:
    finns det ingen som vet:(?
    Men lugna dig.
    Du startade tråden för ett par minuter sen o det är snart midnatt, folk sover.
    *mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • Miracel91

Jag vet , men frågat runt på en hel del forum idag men fortfarande inte fått något svar o då börja jag fråga redan runt 15 tiden idag:/

• Miss Wkg

Ät hellre en bättre kost och motionera så resultatet blir långvarigt. Jag har testat lite olika dieter men tycker inte om nutrilett osv.. visst man går ner men går ju upp lika snabbt igen. Jag la sedan om min kost och gick genast ner utan motion, skulle jag börja motionera skulle jag antagligen gå ner mer. Så kost och motion är är nyckeln till din viktnedgång, lycka till! Glad sen finns det säkert dom som lyckats med nutrilett oxå.

• Miracel91

strävar inte att ha nutrilett som någon längre diet bara som en liten kickstart på kanske då 5 dagar eller en vecka för att få den lilla extra motivationen från vågen :) .. redan planerat hur jag ska göra efteråt men vill ha någon form av kickstart först  annars har jag så himla svårt komma igång med det /:

• Miss Wkg
    Miracel91 skrev 2011-02-18 23:54:45 följande:
    strävar inte att ha nutrilett som någon längre diet bara som en liten kickstart på kanske då 5 dagar eller en vecka för att få den lilla extra motivationen från vågen :) .. redan planerat hur jag ska göra efteråt men vill ha någon form av kickstart först  annars har jag så himla svårt komma igång med det /:
    Jag förstår! Jag kände exakt detsamma.. jag körde enbart nutrilett i 2 veckor.. ingen skillnad på vågen. Blev bara less.. men som sagt så började jag verkligen tänka över vad jag åt och det hjälpte mycket snabbare. När det väl började synas på vågen så fortsatte det så (för min del). Och nu har jag lyckats hålla vikten, dock är jag gravid nu och äter det jag vill äta Tungan ute jag tog även äppelcidervinäger i tablett form.. om nu det hjälpte till något vid viktminskningen vet jag inte. Men nåt hände ju.
  • Miracel91

okej:) kanske värt att prova äppelcidervinäger då :) men har ett packet här hemma med nutrilett som varar till år 2012 , men vet inte om det är värt ngt att köra 5dagar på det bara

• Miss Wkg
    Miracel91 skrev 2011-02-19 00:16:09 följande:
    okej:) kanske värt att prova äppelcidervinäger då :) men har ett packet här hemma med nutrilett som varar till år 2012 , men vet inte om det är värt ngt att köra 5dagar på det bara
    Testa kan du ju alltid göra Glad har du det hemma så varför inte?
  • Miracel91

jo har 1 låda hemma 25påsar e ju för 5 dagar :/ .. om inget annat funkar det iaf som en detox ju eller va man ska kalla det och man slipper det värsta sötsuget :)

• Charli

Jag har också påsar som ligger här hemma, tänkte köra en vecka fr o m måndag och se vad som händer. Har aldrig pulverdietat innan och vet inte om jag pallar, men det lär väl märkas

Svar på tråden Nutrilett 5 dagar?