• Pjåsk

Sover era barn sämre vid fullmåne?

Ja.. enkel fråga.. sover era barn sämre de nätter det är fullmåne??

Min dotter på 1,5 har alltid haft dåliga nätter vid fullmåne.. hon gnäller, vrider och vänder på sig.. men är liksom aldrig direkt vaken.. dagen efter är hon dock jättetrött...

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sover era barn sämre vid fullmåne?
  • lövet2

Nej, jag har aldrig lagt märke till något sådant med något av barnen.

• Bosanac

Ska inte du sova nu? Så du kan gå upp och ge din dotter frukost, eller ska hon vara trött imorgon också och det ska du förklara aaaaaaaaaaaaa det var full måne inatt.

• Pjåsk

här i familjen är vi två!! och den som inte ska upp o ge frukost får lov att va uppe längre.. alla är inte ensamstående eller har som regel att mamman måste upp varje morgon.. i VÅR familj turas vi om.. skönt va?? :)

• Bosanac
    Zaturday skrev 2011-02-18 23:56:17 följande:
    här i familjen är vi två!! och den som inte ska upp o ge frukost får lov att va uppe längre.. alla är inte ensamstående eller har som regel att mamman måste upp varje morgon.. i VÅR familj turas vi om.. skönt va?? :)
    Aaaaaaaaaaaaaaa    som fan, Dinn kille då vill inte han att du sover med honnom? eller har ni bråkat?
  • Pjåsk
    Bosanac skrev 2011-02-18 23:58:27 följande:
    Aaaaaaaaaaaaaaa    som fan, Dinn kille då vill inte han att du sover med honnom? eller har ni bråkat?

Jag tror du behöver antingen

1.ett skjut..
    2. Bajsa...

• Shorona

Mina sover förvånansvärt bra inatt! :-O
    En annan är ju vaken dock. :-/

• Linda1976

Aldrig märkt... Man ser det man vill se Jag tror inte att månen har ett dugg att göra med hur man sover...

Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
Svar på tråden Sover era barn sämre vid fullmåne?