**Den stora feta LCHF-tråden**
Bland vaniljsocker,vanligt socker, specialsortimentetet med det glutenfria, bland kryddor, bland efterrätter eller vart?
Tänkte testa fläskpannkakan ikväll men vill gärna ha lingon till, nån som har nåt tips? Dissade alla rårörda lingon-varianter i affären pga för mycket socker och vill inte ha lågkalori-sylt heller då jag inte gillar sötningsmedel. Köpte frusna lingon och tänker att man kanske skall blanda med vitkål på nåt sätt, några idéer?
Veckans invägning: -0,9 kg, så skönt! Total nedgång sen 18 januari (nystart efter semester, långvarig sjukdom, jul...) 5,3 kg. Lite drygt 0,5 kg per vecka men det är jag helnöjd med, är inte särskilt strikt och unnar mig en hel del. Lyxigt att gå ner i vikt ändå!!!
Jag tycker att det blir löjligt när vissa envisas med att komma med "goda råd" som ingen har bett om. '
Fast jag kanske inte skall uttala mig; jag äter ju faktiskt morötter ibland och dricker vin.
Jag funderar också på vart gränsen för "socker" går med tanke på att du bakar kakor med mörk choklad i? Vad är skillnaden på att använda sötningsmedel då? Suck säger jag...
Det sista till Livets Magi