**Den stora feta LCHF-tråden**
Har fallit av vagnen heeeeeeelt och hållet...... Måste skärpa mig så jag återkommer när jag fått orken att skärpa mig. Är lite mycket nu.
Har fallit av vagnen heeeeeeelt och hållet...... Måste skärpa mig så jag återkommer när jag fått orken att skärpa mig. Är lite mycket nu.
Jag är tillbaks igen!!! Har haft en fullständig kollaps som slutade i hejdlös mage som det krävdes små piller för att få stopp på. Har börjat jobba på ett stenugnsbageri som bagar-lärling och så småningom leder det till en fast tjänst men i början smakade man av alla bakverk och då brast det och jag åt frallor, mackor, brownies, sockerkringlor och gud vet allt.... NU är jag HELT övertygad om HUR jag ska äta och det innehåller INTE bröd eller bakverk!
Men jag blir ju tvungen att provsmaka om vi gör nya saker men då gäller EN bit på 1x1 cm typ.
Men jag älskar mitt jobb i alla fall! :)
Idag blev det avocado med majonnäs och lufttorkad skinka till frukost, 150 g karré med sallad och 30 g smör till lunch och 2 bratwurst (Twinners från Lidl, har inte kollat kh på dem borde göra det...) med broccoli-mos till middag. 3 bitar mörk choklad till kaffet nu ikväll.
Imorgon får vi se vad det blir då!!! :)
Hopp hopp!! Jobbar en massa och är super-trött på kvällarna så jag hinner/orkar inte vara här så mycket...
Fuskar lite granna faktiskt igen och måste ta helgen till att göra vettig mat så jag slutar fuska på veckorna!!!!!
Ang. värk i kroppen. Jag hade inflammation i en ledkapsel i axeln och det har satt sig i halva kroppen så jag blivit sned och överspänner för att kompensera vilket lett till värk lite överallt och har samma problem med att gå efter jag legat på soffan och efter jag suttit stilla länge... Fick kortison-sprutor i ledkapseln för några år sen och det hjälpte en del tillsammans med voltaren. Sen fick jag problem med skuldran och nacken och armen (svullna händer, särskilt ena) samt ena benet... I mitt fall är det stretcha som gäller så det är inte ooootroligt att det också är ditt problem. Mitt problem som sen ställer till det är att jag är överrörlig i axlarna och alltså har svårt att stretcha... Men undran är ju, har du testat att stretcha flera gånger om dagen? Mitt har gått så långt att jag har svårt att böja huvudet framåt eftersom ryggen är låst av för korta muskler......... :-P