Inlägg från: Underbara ungar |Visa alla inlägg
  • Underbara ungar

**Den stora feta LCHF-tråden**

Kladdar för att få i favoriter  

Axel o5o92o * Enya o7o824 * Isaac o91211 * viktigatankar.blogspot.com
  • Underbara ungar

Mina pones va liksom svampiga, inget motstånd alls o så smaken av kesella slog igenom massor. 
    Det va inte gott...

Ska prova sesambröd också, sen ger jag upp brödet...  

• Underbara ungar
    Riskiflickan skrev 2011-03-29 09:53:27 följande:
    Jucea: nä, tydligen inte. Dock undrar jag varför du alltid blir så upprörd när du blir ifrågasatt? Man måste väl ändå kunna undra hur du tänker utan att du ska riva upp himmel å jord för det, blir bara löjligt.

Har du gått ner något då med alla dina uträkningar å mixtrande?

Och ang dieter så är det en rätt så lång radda skillnader så de som vill veta med kan googla.

Att du inte tar med dig riktig mat istället? Annars funkar äggmjölk att ta med sig om du behöver tips på mat att ta med som går fort.
    Sättet du ifrågasätter på kan kanske uppfattas som lite vasst?!
    Detta är ett forum och man kan inte "se" vad du menar när du skriver och det uppfattas kanske som elakt.  
  • Underbara ungar
    Riskiflickan skrev 2011-03-29 10:01:25 följande:
    Underbara ungar: nä man kan inte citera från telefon, dessutom förklarade jag klart å tydligt i föregående inlägg vad det gällde. det var ju trots allt inte en fråga ställd till dig utan till en annan forumanhängare.
    Jo, jag vet. 
    En anhängare jag har stort förtroende för, en  anhängare som är här inne varje dag (mer eller mindre), en anhängare som ger konkreta exempel på saker och ting och faktiskt är insatt i detta från alla tänkbara vinklar och vrår.

Du kanske kan tipsa lite du också?  
  • Underbara ungar

Ja, vi är ju inte mer än människor och alla ramlar vi av stolen nån gång. 
    Det är bara att resa sig upp igen och ta nya friska tag liksom

Alla low carb dieter går ju ut på samma sak - att tappa i vikt.

Kämpa på nu alla  

• Underbara ungar
    Linda1976 skrev 2011-03-29 17:13:19 följande:
    Nu måste jag faktiskt komma med en lille lille pekpinne. LCHF går inte ut på att gå ner i vikt - det är däremot en viktnormaliserande diet, och det finns de i tråden som äter det för att gå upp, eller för att helt enkelt må lite bättre
    Ja, ja  

Kanske inte alla vill ner, men många  
  • Underbara ungar
    jeng skrev 2011-03-31 07:44:19 följande:
    Nu är jag fotad både med kläder och i underkläder (har fortfarande ingen bikini).
    La upp bilderna i mitt galleri i starka bilder för den som vill få sig ett gott skratt Var dock vänlig och KLICKA på bilderna för dom visas ju helt ihoptryckta i galleriet....
    Jag har gjort detsamma...  
    Du har gått ner massor o ska va stolt!! 
  • Underbara ungar
    Hedebris skrev 2011-04-05 07:40:53 följande:
    hej! Funderar på om jag ska sluta med lchf och få över typ till mcmf istället. någon gyllende medelväg. Går ner alldeles för mkt i vikt av detta och vet inte hur jag ska sluta gå ner. Kan inte ösa i mig mer smör än vad jag gör.

Vägde in mig i morse på 50,6kg och ja, min målvikt var ju 54. Men jag slutar inte att gå ner. Hur kan det komma sig?
    Du kanske ska börja äta lite mer yoggi, eller ja, mer mejeri över lag.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**