• Grålle

**Den stora feta LCHF-tråden**

Är så glad! Idag visade vågen -25 kg sen start 23/8-2010 . Bakade pones idag. Gott så jag nästan dog! Det var ju riktigt bröd.

• Grålle

Clanica: För mig har det bara varit positivt. Jag har inte saknat något. Trodde det skulle bli jobbigt eftersom jag älskar mackor, potatis och smågodis. Men med lembas, chokladmousse och chokladkräm nån gång ibland har det gått riktigt bra. Mest positivt förutom viktnedgången är att jag blivit mycket piggare och bara mår så bra.

• Grålle

Har ätit pannkakor med hallon/vaniljgrädde och bacon. Gott, gott . Älskar den här tråden, man får så mycket bra tips.

• Grålle

Köpte sukrin igår och bakade chokladbollar. Jösses vad gott! Köpte OLWs rostade mandlar som någon i tråden letat efter. Dom var så goda att jag nästan dog. Påminde lite om grillchips .

• Grålle

Prinssesanz: Ja, det är några E-nummer i mandlarna från OLW, men mig gör det inte så mycket. Jag har trots en del E-nummer gått ner 25 kg på 6 månader och jag mår verkligen jättebra. Kollar faktiskt mest kolhydratsinnehållet.

• Grålle

Kittycat: Det var dom jag menade. Lite högt kolhydratsinnehåll, men man orkar inte äta så många (iaf inte jag).

• Grålle

Linda76: Haha, för en stund sen tänkte jag på att jag blivit så frusen sen jag började med LCHF och funderade på om det typ bara är jag. Sover med dubbla täcken, fast det är 21-22 grader i sovrummet.

• Grålle

Jag har ätit LCHF sen 23/8-10. Har på den här tiden gått ner 25 kg och minskat ca 53 cm på mina mätställen ( midja, stuss, överarm och lår). Jag mår så fantastiskt bra av att äta så här och tycker att den här maten är ren lyx. Man äter gott och är aldrig hungrig eller småsugen .

• Grålle

Skulle man inte kunna göra en lista på vart alla bor? Skulle vara kul att tex. gå ut och äta lunch tillsammans och alla beställer "utan potatis, pasta eller ris". Om man är några skulle det vara kul att se servitisens min... Jag bor iaf i Nyköping.

• Grålle

karilee73: Berätta sen hur de blev. Nyfiken .

• Grålle

MrsQuitaz: Ja, visst var mandlarna goda!

• Grålle

Asereht: Roligt med en till från Nypan .

• Grålle

Har gjort som många andra idag. Mumsat i mig en pones-semla. GOTT . Gjorde även pizza på pones-deg. Blev helt okej .

• Grålle

Martina76: Om inte jag är ute och cyklar helt så skulle jag säga att mängden kcal inte spelar någon roll. Man ska bara äta när man är hungrig och det kan vara olika från dag till dag. Jag skulle gissa på att du fått i dig tillräckligt med fett.

• Grålle

minSaile: Pofiber finns vid gluten sakerna.

• Grålle

Har gjort Bounty idag. Såå gott! Smakar som på riktigt . Snålade med chokladen och gjorde flera små så det blev bara 0,7 g kolisar/bit.

• Grålle

Asereht: Var i Nyköping kan man köpa Ekofoods kokosolja? Har letat efter Markattas, men den har jag inte hittat. Den fanns på Maxi ett tag, men nu har de slutat med den .

• Grålle

Asereht: Tack! Då är jag inte blind iaf . Ska till Göteborg i helgen, kollar om de har där. Får väl köpa på mig ett lager isf...

• Grålle

Idag är det ett år sedan jag började med LCHF. Resultatet är -30 kg . Jag mår fantastiskt bra av att äta så här!

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**