• indaa

**Den stora feta LCHF-tråden**

ville bara passa på o säga hej... :p har läst här inne ett tag och lärt mej massa bra saker. har ätit LCHF i snart 9 veckor och gått ner 12kilo. känns jätte bra.. ville bara säga det... :D

• indaa
    lerumstessan skrev 2011-11-09 17:13:43 följande:
    Har du varit superstrikt då och räknat kolhydrater och så? Eller har du bara hållt dig till 5% regeln?

Grattis till superbra viktnedgång!! Skrattande 

tack :) känner mej jätte stolt :)

har väl mest hållt koll på 5% regeln. o verkar som om kroppen inte reagerar jätte mkt när ja fuskar, så de känns ju bra även om ja inte tänkt fuska så mkt mer. men har inte gått upp ngt de gånger fusket har vart, känns ju bra.

• indaa

har en fråga... dum kanske.. .:S men fick reklam idag o där fanns de kokos olja. e de samma sak som koksfett? sånt som man kan ha i kaffet osv 

• indaa
    Vilda Tiger skrev 2011-11-19 20:41:47 följande:
    Jag tror att det är samma sal, indaa.

Hur ofta får ni svullartendenser då ni moffar ost med smör, majjo, ägg eller vad ni nu tar till?
    tack
  • indaa

ni som köper kokosfett på typ ica eller coop eller så, i vilken hylla finns det? alltså typ bland smör eller baksaker eller så. eh ni fattar :p

• indaa

God fortsättning på er! vet inte riktigt vad det e med min kropp, har fuskat massa i jul, jansson o godis har vart värst :P men ändå har ja BARA gått upp 1kg, måste ju va ngt fel med mej :P nej ja ska inte klaga, kanske kommer massa pluskilon på en gång sen :P ja jag ville väl bara säga de... :S

• indaa

God fortsättning på er!
    Har rensat i min garderob idag, o shit vilken egoboost de va :) kläder som vart för små kunde ja ha igen. o så fanns de ju MASSA kläder som va för stora, känndes skönt o lägga dem i kassen som skulle skänkas.
    så denna gång va de kul o rensa, ett tips bara

• indaa

tänkte höra om ni har druckit drycken Celcius o va ni tycker om den...

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**