**Den stora feta LCHF-tråden**
Sen så är jag rätt påverkad när jag tränar!

LCHF i sex månader och 10 kilo är nu borta (83-10). - 7 cm byst, -7 cm stuss, - 8,5 cm midja, - 7,5 cm runt vardera lår. 8 kg kvar.
Det går inte så fort, men ner i alla fall. Tänk vad mycket fett kroppen har använt från låren. Ha-ha! Ja, det brukar försvinna där först och mest, oavsett vilken diet jag har kört.
Heja, heja, övriga i tråden!
Är det någon mer som har märkt att håret växer långsammare/sämre?
Upplever att jag tappar mycket huvudhår, det växer inte lika fort och inte håret på ben och under armar heller. ...ja, på kroppen är det väl ok, men vill inte bli tunnhårig på huvudet. Är ju nöjd med mitt tjocka och långa hår. Är inne på månad sju med LCHF.
Då kanske det finns hopp för håret då....
Undrar om jag fått något slags mentalt bakslag i lchf:andet. Känner mig nästan lite olustig idag istället för själaglad över att jag kom i smaljeansen. ...känner liksom inte igen mig själv och min kropp. Mycket märklig känsla. Funderar över vad som kommer sedan. Vad gör jag efter uppnått viktmål? Hur ska det bli då?
Förmodligen är det väl andra saker som händer i mitt liv som påverkar, men jag borde ju känna mig mycket gladare över att ha blivit av med 11 kg. ...weird...
...men vad hände nu med min mens? Jag som vanligen har dålig koll på mensen, har ändå noterat att den hoppat några veckor.
Har för mig om att jag läst att flera fått förändringar i menstruationscykeln av LCHF. Var det så?
Aaaaaaa! Jag vill ha godis, bakverk, snacks, vitt bröd, potisgratäng, mängder av kalla öl, rödvin, goda drinkar.... Är så SUGEN idag.
Om jag inte kan stå emot - vad är det bästa av det sämsta?
Naturgodis eller några frukter kanske. Nötter? EN öl?
Jag har kört LCHF i 8,5 månader nu. Har gått ner 12 kilo och förlorat en del i centimeter. De senaste veckorna har det stått helt still och jag börjar ledsna lite på maten. Det blir ofta liknande mat hela tiden och det skulle säkert bli bättre om jag lade ner lite mer fantasi på vad jag äter. Känner mig lite less faktiskt nu, när det står still. Suck!
Gjorde en pizzabotten idag med kokosnötmjöl, fiberhusk, ägg, bakpulver och salt. Tvi vale, vilken besvikelse! Var det månne kokosnötmjölet som gav den där otäcka jolmiga sötman?
Ge mig ditt bästa recept på pizzabotten!
Mums! Tack!
Provade att göra pannkakor på kokosnötmjöl. Det blev lika äckligt som pizzabotten jag gjorde. Ska pröva recepten jag fått här i tråden.