**Den stora feta LCHF-tråden**
Skrev in mig i vikttåden. Alla har med massa delmål så jag skrev in två ocskå. Men vad innebär det egentligen?
Skrev in mig i vikttåden. Alla har med massa delmål så jag skrev in två ocskå. Men vad innebär det egentligen?
tjoho! på två veckor har jag gått ner 3 kg! jag hade 9 graviditetskilon att gå ner så nu är det bara 6 kvar! tror jag äter mindre fett än många här, men det funkar ju ändå. kanske de sista kilorna behöver lite mer fett och kalorirökning.
jag har kört gi/lchf i flera år men under graviditeten var jag endast sugen på milda saker som bröd el pasta, och framförallt var jag hungrig hela tiden. nu helammar jag gossen som endast är 7 veckor. firar också idag att han sov 5 goa timmar i sträck.
Astro- varför hellre på kvällen?
Jajja - Ska man mala valnötterna också?
Jag har aldrig haft omställningsbesvär heller. Och jag har börjat om många gånger ; )
Vad är faktor?
Äh!
Vad är fakir? Jag har 3 jobbiga kilon kvar. Jag kör bra på veckorna men småfuskar på helgen så viktminskningen har uteblivit sen jul typ. Jag skulle behöva en dask i rumpan och skärpa till mig!
Jag har 3 omöjliga kilon kvar, kanske ska testa Katrins metod också. Borde väl räcka med 2 veckor för mig i så fall...