**Den stora feta LCHF-tråden**
Puffar!!
Puffar!!
Ja favoritar tråden för att jag senare också ska köra på lchf :)
Oh verkar vara många erfarna här jaa!!
Jag har noll koll på lchf, men verkar vara en grym metod.
Finns det någon där ute som vill hjälpa mig?
Hur ska jag börjar?
Vad ska jag tänka på?
Måste lägga till att jag är gravid och inte vill gå upp så pass mycket som förra graviditeten :(
Är 169 lång och väger 82.. Vill gå ner sakta men säkert. Vill absolut inte passera 90 kg vid inskrivningen då jag förra grav gick upp från 62 till 88-89? Hemskt.. Mår så dåligt. Någon som har tid och bara hjälpa till lilla mig? :)
Jag vill inte gå ner i vikt just nu.. Men vill bara inte gå upp onödiga kilon som jag gjorde under förra grav.. Jag kommer inte följa lchf metoden hela graviditeten.. Vill bara kunna hålla kurvan rätt så stilla.. :(((
Helen?!?! Hjälp?! :)
Jag vill också köra lchf!!!! Men ser/känns bara så komplicerad ut :O behöver gå ner 20 kg :(
Har iallafall slutat med att små äta chips godis choklad osv... Huumm...
Någon som vägleda mig lite.. Hur jag ska gå till väga?! Hur börjar jag? Vad skakat tänka på? Off...
Jag kommer fan Ungern vart med lchf! Fan va svårt det är!!
Jag tror nästan jag ska börja fasta istället eller bara överleva på frukost och vatten??? :(:@
Jag väger idag 89 kg och vill ner till 70. Målet är då oktober!
Ska fanimej köpa löp/promenad band också. För jag har ingen tid och gå iväg tiöö gymmet med mina "trillingar" :(
Oh. Ursäkta all stavfel. Skriver från telefonen. Ungern-ingen.
För jag har ingen tid att åka iväg till gymmet när jag har "trillingar" hemma.
Boost: grejen är att jag inte kan lchf:a... Vet inte riktigt hur jag ska ta mig till väga. Lite svårt när man bor 10 pers tillsammans och bara jag kör lchf..
Ja sen en månad tillbaka och gått ner BARA 1,8 kg :O