• 0611

**Den stora feta LCHF-tråden**

Hej! Läser här ibland, men inte skrivit något än. Nu skriver jag så jag kan hitta tråden lättare i fortsättningen :) Började lchf:a i början av maj, och det har faktiskt gått riktigt bra tycker jag! Började på 84,7 och vill ner till 65 nånting, där trivdes jag bra. Vägde in idag på 77,4, heja mig! :)

Men en fråga; har senaste veckan haft sjukt ont i huvudet, kan det bero på nåt med kosten tro? Bör man äta några vitaminer, dricka mer vatten? Nån som har nåt tips?

• 0611

TomMon:Tack! Då testar jag vatten och så går jag på Apoteket och letar vitaminer :)

• 0611

Hej! Ätit lchf sedan början av maj, och gått ner ca 7,5 kilo. Förra helgen var vi på en liten semester och bestämde oss för att äta vad vi ville. Så klyftpotatis ena dagen, och pommes och glass dagen efter. Nu har viktnedgången stannat av, och det är väl normalt kanske, ska man förvänta sig att det tar nån vecka innan det kommer igång igen? (Fast det var ändå värt det ;))

• 0611

Undrar lite hur ni haft det med platåer där ni stannat i viktnedgången; efter hur många kilos nedgång stannade ni av? Hur länge varade stoppet innan det lossnade? Behövde ni göra nåt särskilt för att komma igång igen?

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**