• mrszat

**Den stora feta LCHF-tråden**

Hej

Jag började med lchf för 2v sedan. Vägde då 75kg.. 7 dagar senare vägde jag 72kg, dagen efter låg jag på 72,5 kg och nu dag 14 ligger jag fortfarande på 72,5kg. Vad hände? Har inte ändrat nåt. Brukar det göra så? Gå upp o ner?

• mrszat

Tror du det?ð??¬

2 ägg tillfrukost och kaffe med grädde

Luch kyckling med grönt o hemmagjord sås enligt 56kg app

Mellis: kaffe med grädde

Kväll antingen 1 dl rysk youghurt me 56 kilo granola... El bara ägg igen

• mrszat

Tror grädden i kaffet håller mig mätt faktiskt.

Äter 2 ägg runt 12 tiden som frukost, lunch vid 3 och kvällsmat vid 6 el 8 beroende på när jag lägger barnen... Känns ju konstigt att jag gick upp 0,5 kg och att jag legat där i1 v.. Vad skulle de kunna vara annars?

• mrszat

Äggröra hur? Vad för skinka? Tycker de e socker i allt jag läser så jag har låtitbli

• mrszat

Vad gör jag för fel? Började med lchf för 1 månad sedan. Gick ner3 kg den första v.sen har festtårta still i 3v.. Jagdom inte ens smakat på nåt sött. Någon sa nåt om mejeriprodukter? Men vadå? Är det inte detsom e grejen.. Att äta fett? Grädde i kaffet osv?? Kanske inte överdrivet men grädde i morgonkaffet o grädde i matlagningen. Det fungerade ju uppenbarligen första v????

• mrszat

Jag väger 72.. Gick upp till 90 när Jag var gravid.(9 månader sen) Vägde ca 65 när jag blev gravid. Vill gå ner till 60...är 163 lång..jag har verkligen ansträngt mig denna månaden. Smakade inte ens på lillens dop tårtor. Men motivationen försvinner liksom när man inte ser nåt resultat. Jag är kanske inte överdrivet tjock men jag är absolut överviktig. Vad händer om man trycker i sig ett kexchoklad nu? Förstör man allt man kämpat för i 1 månad?

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**