**Den stora feta LCHF-tråden**
Inte länge till våffeldagen . Någon som vet någon bra LCHFsmet man kan göra våfflor på?
Inte länge till våffeldagen . Någon som vet någon bra LCHFsmet man kan göra våfflor på?
Det skrivs väldigt i mycket i tråden, så det finns nog något för alla.
Det som inte stämmer för en, kan man ju hoppa över att läsa. Så gör iaf jag. Orkar inte läsa av allt de som ändå inte berör mig, så de scrollar jag förbi, och det stör ju inte mig att de finns där. Är ju perfekt för den som är intresseard av den biten. Jättebra med en tråd som passar alla.
Tror ni att de skulle funka äta mindre fett och mer kolhydrater. Eller detta är det mest effektiva?
Jag brukar väga mig på söndagar, men fick min mens igår så vill inte väga mig idag.
Väntar till onsdag-tors. Då har jag gått på lchf i en månad. Hoppas på resultat efter en månad, Å har de inte blivit de, ska jag nog börja snegla på GI lite.
Vägde mig idag. Upp 1 kg sen förra veckan. Inget fuskande i helgen, så vet inte vad det beror på!!? suck! Fick ju mens i lördags, men man går väll bara upp innan mensen och inte i slutet av mensen?
Vet inte vad jag ska göra.
Frukost idag blev 2 timmar efter uppstigning. CF med vaniljpulver, mm va gott de va :) och te med en skvätt grädde