• standby

**Den stora feta LCHF-tråden**

Å vad härligt med Paris! Lär ju vara blommande träd mm där nu.
    Ha det så bra och njuuuut av gott vin :)

• standby

Power-walk 7 km i raskt tempo imorse, med barnvagn, utan att äta ngt innan.
    Känner min kropp så väl att jag vet att en sån grej hade fått mig att bli extremt klen och må dåligt innan lchf. Har alltid behövt grunda med mat innan träning förut.
    Känns så bra att det funkade på tom mage! För mig ett bevis att mitt blodsockret är mkt jämnt nu för tiden vilket känns otroligt befriande då jag är så känslig för när det svajar. Blir sur, darrig och typ "ge mig mat NU!".
    Ja ett bevis för att lchf is sa shit helt enkelt :D

• standby

Har ätit low-carbburgaren på Max ett par gånger. Tråkig sallad till bara men jättebra att det finns ett lc-alternativ!

• standby

Jag har bytt våg så nu väger jag mer :S ha ha. Psykologiskt så är det inte jättekul med 6 hg extra.
    Frågar igen, hur bra/dålig är en fett/vatten% våg, ngn som vet?
    Tycker den följer med rätt bra när jag gå ner men vad vet jag, den kanske visar helt fel siffror.

Låter ljuvligt Martina! Kul att resan blev lyckad.

• standby

Tack för sitt svar! Power-walk på 7 km känns lagom då. Svettigt men inte hårt. :)

• standby

Jag kör vatten + linfrö med c-vitamin brus på morgonen. Funkar bra för min mage. Hade lite problem innan jag började med det. Tar krossade linfrön.

Celsius med grönt te och persika var jättegod! Dansade i full fart på Fuego-passet efter den

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**