• stjierna

**Den stora feta LCHF-tråden**

Jag orkar inte heller bry mig om inläggen, det är som att tala till en vägg. Personen väljer ju uppenbarligen att hela tiden läsa A men inte B, då blir det en konstig vinkel.

Idag har jag invägning! Har inte orkat masa mig upp ur sängen än bara ;) håll tummarna för mig!

• stjierna

-0.8 denna veckan, och då moffade jag ändå efterrätter fredag, lördag, söndag så det är jag väldigt nöjd med! :) tjoho! Bara 0.6 kg kvar till mitt delmål!

• stjierna

RenornEve: visst är det gott! Jag dricker en varje morgon, älskar det! Inte alls så äckligt som jag trodde ;)

• stjierna

Ollebulle: ha kokosfett i (om du inte vill ha smör) och smaksätt med typ vanilj/kardemumma/kanel eller dylikt :) eller blanda dom! :)

• stjierna

Hanniz: välkommen tillbaka o grattis till bebis! :)
    Äggmjölk (eller ägglatte) är typ frukost/mellanmål när man inte är så hungrig utan mest känner att man vill ha något i magen. Man kan ha smör eller kokosfett i - jag har helst smör för smaken, men har nu kokosfett för att få i mig det nyttiga kokosfettet ger :) man kan antingen dricka hela som en latte (gör jag just nu), eller använda lite av det som ersättning för mjölk/grädde i kaffe/te om man äter utan mejerier.

Här är en länk till hur jag gör:
    matildaslchf.wordpress.com/2012/11/08/nya-tag/

• stjierna

Hanniz: jag väger mig på måndagar (för att se helgens förödelse) och fredagar (som är vikten jag går efter), så två dagar i veckan :)

• stjierna

Joje: högst personligt så tycker jag iaf några månader, jag tror även att Kostdoktorn sagt typ 2-3 månader. Och att man ska passa på o njuta av att äta gott o må bra i väntan på viktnedgången ;)

Hur länge hade du ätit lchf?

• stjierna

Joje: har du gått ner något? Och nästa fråga: har du fuskat något, eller hållt dig strikt till lchf hela tiden?

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**