**Den stora feta LCHF-tråden**
Att vi INTE äter saker som vi tror inte är bra för oss, såklart.
Att vi INTE äter saker som vi tror inte är bra för oss, såklart.
Jag köpte Probiotikatabletter häromdagen, men såg nyss att första ingrediens är "fyllnadsmedel (potatisstärkelse)".. Hur ska jag ställa mig till detta?? Någon som har något bra förslag?
Pilah: kan vi ha individuella mål, men samma tävling (samma slutdatum) så är jag på :)
jag har fått ett jobb!!! lyckan!!!! :d :d
Haha, det ät något så olikt mig som personlig assistent till två tjejer med downs ;) jag har inte sökt, utan dom ringde mig och jag har ju inget mer än min kostrådgivareutbildning hos Anna till våren, så detta blir perfekt att kombinera med då det gäller dom tiderna i veckorna som jag ändå inte har något att göra :)
Och tack för era grattis :)
Idag vaknar jag GLAD. Hade ju The Frossardag den 25:e vilket resulterade i 2,5 kg upp och i morse var jag 2 hg från att vara tillbaka på 'min' vikt igen. :) och så kan jag inte kommaöver att jag har fått ett jobb, jag har bara jobbat strödagar sedan 2008 (när min pappa dog), eftersom jag haft 2 graviditeter (-09, -11) och två mammaledigheter (-10, -12)... Det ska bli så skönt att få komma ut o ha ett naturligt socialt liv igen!
Jag1977: det är riktigt jobbigt när man är på sockerrehab... :/ fokusera på att om några dagar mår du better then ever!!
Min mens är också punktlig - 25-26 dagar mellan gångerna :)
Pilah: jag går inte upp i vikt av alkohol, däremot står vikten still 1-2 dagar :)