Inlägg från: HokusPokus |Visa alla inlägg
  • HokusPokus

**Den stora feta LCHF-tråden**

Happymom,
    Måste man ha nåt verktyg för den pilatesträningen? Som boll eller vikter eller nåt? Heter dvdn nåt mer än pilates by casall?

• HokusPokus

Martina 76,
    Jag älskar dina inlägg! Du är glad och peppande och brinner för lchf utan att vara nedlåtande och dömmande.
    En ros till dig!

• HokusPokus

För första gången i mitt vuxna liv har jag joggat 5km nonstop! Det gick väldigt sakta och var tungt men jag klarade det! *stolt*

• HokusPokus

Spökplumpen, helt ärligt så trodde jag aldrig att jag nånsin skulle klara det. Helt galet!
    Att gå långt och snabbt är inga som helst problem för mig men springa/jogga kan jag bara inte (kunde inte) jag blev illamående och höll typ på att svimma efter några meter. Många har sagt att jag ska sänka farten men det har inte hjälpt... Förns i förrgår när jag gav mig ut med syrran och hon hela tiden höll så låg fart att det kändes löjligt då kunde jag helt plötsligt jogga flera km. I dag så sänkte jag farten massor så fort det blev för tungt men slutade inte jogga och det gick! Jag är galet lycklig och stolt!
    Heja heja du kommer oxå känna så här snart hoppas jag!

• HokusPokus

Standby,
    Härligt att höra! Man får ju typ ångest av att höra om alla mil vanligt folk springer hela tiden
    Heja oss!!!

• HokusPokus

Ollebulle, preeeeecis så sa jag för bara några dagar sen.
    Men vikten påverkar helt klart. När jag vägde 10kg mer gjorde det ont i kroppen att ens försöka. Allt liksom hoppade på mig, mage, rygg, bröst och till och med på benen. Så är det inte längre...
    Men bästa knepet var att jogga sakta sakta till och med så sakta att det känns fånigt
    Heja dig! Snart skriver du oxå att du joggat 5km

• HokusPokus

Catox9,
    Jag har aldrig varit så mycket för kakor och sånt och äter det inte nu heller förutom vid undantag som när vi har gäster eller så. Fanns det däremot lchf-godkända chips och ostbågar skulle jag äta

• HokusPokus

Jag tycker sommaren är svårare just för att vi är iväg så mycket. På stranden, på stan, hos vänner och bekanta och däremellan.
    Så länge vi håller oss hemma är det däremot enkelt

• HokusPokus

Idag blir det nystart för mig! Jag har ätit heeelt galet nu på semestern och har gått upp alldeles för mycket!
    Om precis 1 månad börjar jag på högskolan och målet är att väga under 70 då! Vägde 71 innan semester men typ 75 nu...
    Ikväll blir det grillad lax med kräftstjärtssås och ugnsgratinerad broccoli

• HokusPokus

Hannathu,
    Är det bara ägg och philadelphia i den? Jag har ju faktiskt massa philadelphiaost som jag skulle behöva göra nåt med...

• HokusPokus

Jag väntar oxå tills hjärnan är hungrig. Min mage kurrar inte men det känns ju att den är hungrig även om den är tyst.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**